Nyt kun kytkimen ja vauhtipyörän vaihto lähestyy, alkoi mietityttämään myös vaihdelaatikon kytkinakselin laakerin vaihto. Jossain topicissa joku aikaanaan meinasi, että tuo kolkatus, jota tuolta kuuluu tyhjäkäynnillä, voisi kuulua myös kytkinakselin laakerista, eikä vauhtipyörästä?
Millainen homma tuo on tehdä? Missä asennossa loota kannattaa avata, että akselit jää nätisti paikoilleen (pystyssä takaosa alhaalla?)
Entäs tuo laakeri sitten? Onko ihan normaali 35x80x20 kuulalaakeri, eli voiko hakea ihan laakeriliikkeestä, vaiko "marmoritiskiltä"?
-S
Millainen homma tuo on tehdä? Missä asennossa loota kannattaa avata, että akselit jää nätisti paikoilleen (pystyssä takaosa alhaalla?)
Entäs tuo laakeri sitten? Onko ihan normaali 35x80x20 kuulalaakeri, eli voiko hakea ihan laakeriliikkeestä, vaiko "marmoritiskiltä"?
-S
Comment