...eli auto kerkesi olla alla n. 2 viikkoa ja niinhän siinä sitten kävi että meni kannen availuksi koko touhu. Hävitti jäähdytysnesteitä ja nosti lämpöjä. Huonoon käyntiin vaihdettiin ilmamassamittari ja yksi lambda -anturi mutta huono tyhjäkäynti palasi kuvioihin kaksi viikko remontin jälkeen. Kun nosti lämmöt punaiselle niin vietiin auto myyjäliikkeeseen tutkittavaksi. Nyt kuulemma katsovat mitä löytyy kannen alta - ilmeisesti ovat jotain mittauksia tehneet ja vikaa havaittu. Emme siis turhaan kontanneet pakoputkessa kiinni pakokaasuja haistelemassa... Nesteissä ei kyllä itsessään ollut mitään sekoittumisen merkkejä eikä tuota valkoista pakokaasua tullut mitenkään höyryveturimeiningillä kuten edellisen autoni kansirempan kohdalla (Alfa Romeo 164 TS).
Melkoista kustannusarviota pukkaa mutta joku diili ollaan liikkeen kanssa tekemässä tuosta rempasta jahka remontti valmistuu...
Mitäköhän kaikkea tuolla nyt on menny vituralleen; onko omakohtaisia kokemuksia kellään? Kannessa halkeamia tai kokonaan kiero; pelkkä pahvi päreinä tai venttiilivikaa tms?
Voiko tuosta olla jotain jälkiseuraamuksia vaikka tuo vika saataisiinkin fiksattua kuten esim. vuoden päästä joku alakertaremontti jos on nesteet pahastikin sekaisin tai tukkeutuneet männänrenkaat tms tms? Saa heittää jotain (myötätuntoisia pliis) kommentteja.
Ei alkanut tämän uuden bemaristin taival kovin ruusuisesti... Voi perkele.
Melkoista kustannusarviota pukkaa mutta joku diili ollaan liikkeen kanssa tekemässä tuosta rempasta jahka remontti valmistuu...
Mitäköhän kaikkea tuolla nyt on menny vituralleen; onko omakohtaisia kokemuksia kellään? Kannessa halkeamia tai kokonaan kiero; pelkkä pahvi päreinä tai venttiilivikaa tms?
Voiko tuosta olla jotain jälkiseuraamuksia vaikka tuo vika saataisiinkin fiksattua kuten esim. vuoden päästä joku alakertaremontti jos on nesteet pahastikin sekaisin tai tukkeutuneet männänrenkaat tms tms? Saa heittää jotain (myötätuntoisia pliis) kommentteja.
Ei alkanut tämän uuden bemaristin taival kovin ruusuisesti... Voi perkele.

Comment