Announcement

Collapse
No announcement yet.

e39 528-98 ja peräntason säätö temppuilee.Hoppu.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dr_ink
    Bimmer Fanatic
    • Nov 2003
    • 402
    • Vantaa

    e39 528-98 ja peräntason säätö temppuilee.Hoppu.

    Eliskäs.

    Kaveri(kokki) soitti ja kysyi mikä neuvoksi ku bemussa (e39 sedan) apparin puolen takakulma roikkuu ja valo vilkkuu kojetaulussa. Sanoi että ku sammuttaa ja pistää uudelleen käyntiin niin nousee normaaliksi ja pystyy ajamaan. Sanoi että jonkin aikaa parkissa seistyään roikkuu taas.

    Millanen homma tollanen on pistää iskuun, itsellä ei kokemuksia. Kannattaako ryhtyä vai kääntyä suoraan merkkiliikkeen puoleen?
    - Trying is the first step towards Failure -

  • Dr_ink
    Bimmer Fanatic
    • Nov 2003
    • 402
    • Vantaa

    #2
    Itse itselleni vastaten.

    Laakkosella työt 171e ja osat 434e, elämä on. Tarvikkeena tuskin saa mistään? Iskarista on palkeet repeilleet ja kappas että vuotaa.
    - Trying is the first step towards Failure -

    Comment

    • Moonshine
      Bimmer Enthusiast
      • Aug 2003
      • 1018
      • Järvenpää

      #3
      Itselläni oli aikanaan sama juttu, enkä tarvikkeena tullut noita osia koskaan löytäneeksi. Sedanin ongelma on se että tuo palje ja iskari on yhtä ja samaa pakettia -> kallis uusia. Ja lisäjännitys tuohon vielä tulee se että nyt jos toisella puolella oleva iskari on jo lähellä loppuaan, niin katsastussetä kertoo että myös se toinen iskari on uusittava. Ja tässä tapauksessa siis koko palje+iskari-paketti. Omani nakkasin varaston hyllylle ja tilalle "perinteisen" iskunvaimennuksen (kustannus 300e).
      "If you are going through hell, keep going." - Sir Winston Churchill

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎