Eipä taida ihan helppo homma olla vaikka mahdollista kuitenkin. Ainakin öljynlämpömittari jää toimimattomaksi ja koodaus voi tuoda melkoista vääntämistä kilometrien jne. osalta. Vielä jos on kyseessä automaatti niin lisää ongelmia tiedossa. Manuaalille taitaa olla aavistuksen "helpompi" projekti..
Autojen kolarikorjaukset, korimuutokset, faceliftaukset, maalaukset ja muovikorjaukset ym laatutakuulla! KLIKnyt myös facebookissaKLIKTai suoraan Whats App 041591103
Toi öljynlämömittari ois juuri se homma minkä takia itekin joskus miettinyt mitenhän toi onnistus. Pääsis eroon siitä heiluvasta kulutusmittarista ja sais tilalle paljon järkevämpää tietoa. Eli pitäs kyllä saada jotenkin toimiin, muuten en edes harkitsis tuota hommaa.
Bimmerforums is the preferred online BMW Forum and community for BMW owners. At Bimmerforums, you will find technical how-to information maintenance specifics audio advice wheel and tire combinations and model specific details not found anywhere else. Our professionals are here to help make sure you find the answers you need to your questions and our community is here to help other brainstorm ideas for the future.
I retrofitted my e39 with M5 cluster, coded it , and everything is working fine except the oil temp. gauge . Did anyone do this and get a working oil temp. gauge. Please guide me. TIA. P.S. The M5 cluster is a real WOWWWWW.
Oil Temperature Gauge On the M-models, an oil temperature gauge is used in the instrument cluster instead of the fuel consumption indicator. The oil temperature displayed in the instrument cluster comes via the CAN bus from the digital engine electronics to the instrument cluster. On the S62 engine
Jeps, mikä tuo koodaushomma sitten on?
Saksanpäästä kun kyselin myyjältä sopivuutta niin vastaus oli että "tottakai käy, ei probleemaa jos liittimet on samanlaiset" ??
Autojen kolarikorjaukset, korimuutokset, faceliftaukset, maalaukset ja muovikorjaukset ym laatutakuulla! KLIKnyt myös facebookissaKLIKTai suoraan Whats App 041591103
Comment