elikkäs ois tommone 528i -99 jota joutuu ohjailemaan melkeimpä kahella kädellä jos kaistalla haluaa pysyä?onko kokemuksia?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e39 ei mene suoraan?
Collapse
X
-
elikkäs täytynee tottua vaan..kiitoksia tästä..
en oo kokeillu eri et:llä mut alla olevat vanteet on alkup. bmw, ni luulis niitte oleva oikealla paikallaan..Last edited by untamokuikka; 29-10-2007, 00:20.
Comment
-
-
Usko pois, jos se ei tunnu pysyvän tiellä siellä on löysää. Ja ne löysät puslat ei näy missään katsastuksen testeissä vaan vasta kun ne on kädessä.
Kaikkeen tottuu, mutta kannattaako turhaan kärsiä.325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
-
Ite ole huomannut tuontapaista ongelmaa ainoastaan kun ylitän tiukassa kaarteessa epätasaisuuksia kuten kivetyn suojatien (ei korotettu). Tämän takia olen ajatellut vaihdattaa apurungon kumipuslat joskus taakse, kun iskaritkin on minusta vielä hyvä.
Normaalilla suomalaisella tiellä ei mun auto kyllä omasta mielestä luikertele mihinkään, eikä vaadi ylenmäärin ohjailua. Ja vauhti ei tunnu ongelmaa pahentavan. Sama alusta + samat vanteet löytyy.E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
E39 523i M Sport '00, Titansilber
Comment
-
-
Originally posted by Esko View PostEi kyllä terve varustettuna hyvillä renkailla ainakaan täällä luikertele, että itse kyllä katselisin noi alustan puslat läpi ja ihmettelisin sitten lisää...
omaan vaihdettiin apurungon puslat ja jotakin tukivarsia taakse, ja eteen reaktiotangot puslineen. nyt ei oo tietoakaan että olisi uria tiessä, ei kesä- eikä talvikumeilla. ehjänä nämä menee kuin juna, sitä paremmin mitä enemmän nopeutta, alustan "viritys" kuitenkin sellainen, että toimii suurissa nopeuksissa.
Comment
-
-
Originally posted by untamokuikka View Postkun ajaa yli satasta niin sen alkaa huomaamaan paremmin..jos tiessä on uria tai tai jos ajat mutkaan missä on jotain monttuja, niin vaikka ratti on paikallaan tuntuu että auto "luikertelee" alla..:think
Comment
-
-
Originally posted by V-Power View PostEiköhän tuo melko monelle e39 kuskille ole tuttua kauraa,kuin myös minulle.
Oli joskus foorumilla juttua,että kuuluu ominaisuuksiin"If you are going through hell, keep going." - Sir Winston Churchill
Comment
-
Comment