Mikä muu saa kongin kilahtamaan kuin tuo lämpötila? e39 pieni obc.
Muistaakseni joku puhui joskus ABS:n toimintahäiriöstä?:think
Tuo kongi olisi kyllä mukava saada pois päältä... pelästyn aivan helve****i kun kongi kilahtaa. Tulee aina mieleen, että NO NYT HAJOS JOTAIN!!! en vain totu tuohon ääneen millään..
En tiedä sisältyykö se aina. Mutta ainakin mulla on CC. Tänään viimeksi kongi huomautti palaneesta takaparkista, joka ei oikeasti ollutkaan palanut. Joku kontaktivika kai.
En tiedä sisältyykö se aina. Mutta ainakin mulla on CC. Tänään viimeksi kongi huomautti palaneesta takaparkista, joka ei oikeasti ollutkaan palanut. Joku kontaktivika kai.
Mulla soi kanssa kongi kun yksi takavaloista palaa vain kevyesti hehkuen,siinä joku kosketushäiriö. Mutta outoa, että se soi vain silloin alussa. Kun vaihdoin uuden polttimon, jossa kanssa valaa himmeästi se hehkulanka, niin enään ei kongi kumauttele, että polttimo ois palanu.
Tässä talvella on välillä sellaista sinfoniaa, että toisinaan hävettää (kun on kyydissä muita) ja toisinaan hekotan itsekseen kun aina vähä väliä kongi kumahtaa milloin mistäkin; alle 3 asteen lämpitilasta, vähäisestä bensamäärästä ( alle 50km voi ajaa), tyhjästä pissanesteestä, avoimesta ovesta, joskus xenon ei syty (kun on kosteeta tai kylmä tai molempia, siis joskus), joskus herjaa coolant leveliä (vaikka nestettä on ja salavalikon lämpötilanäyttökin sanoo että kaikki ok), tavaraluukku unohtunut auki siis tiiättekö millaista saundia voi välillä olla!?! Joskus toki vähän hermostuttaa, mutta BMW ON HYVÄ AUTO JA PILLU ON NAM NAM
Kilahtaahan tuo mullakin kun virrat kääntää päälle. On vaan niin huomaamaton. Pitäisi kilauttaa vasta silloin kun lähtee liikkeelle niin sen huomioisi paremmin. Eikö tuossa e39:sin pienessä obc:ssä ole enää memo toimintoa joka piippaisi tasatunnit?
Mikä muu saa kongin kilahtamaan kuin tuo lämpötila? e39 pieni obc.
-Pissapoika
-Ajovalopolttimot
-Oven avaus liikkeessä, tai jos ovi on ollut huonosti kiinni, niin "raollaan" asento antaa ääntä myös
-Käsijarrun veto liikeessä
-Pissapoika
-Ajovalopolttimot
-Oven avaus liikkeessä, tai jos ovi on ollut huonosti kiinni, niin "raollaan" asento antaa ääntä myös
-Käsijarrun veto liikeessä
Eipä kilkkaa käsijarrusta ja pissapojasta ainakaan.
Comment