E39 Lambda vika...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • hataki
    Bimmer Rookie
    • Mar 2011
    • 119
    • Finland, Kuusamo

Originally posted by cb3 View Post
    Itsellä kanssa hieman saman tyyppistä vikaa 740ia vm. 2000. Ei kylläkään sammunut kertaakaan tämän takia. Ja ei anna mitään vikakoodeja. Kone täristää n. 1000 - 1700 kierroksilla paikoillaan, ajossa ei juurikaan tärinää huomaa. Tärinää on vähemmän kylmällä koneella. Vanokset myös kylmällä koneella hiljaiset, mutta kuumana kalkattavat. Voikos nuo ääntävät vanokset aiheuttaa kierrosten heittelyä ja tärinää?

Tähänkin autoon on suunnilleen samat asiat käyty läpi kuin tuolla aiemman viestin autossa, mutta mikään ei ole vielä tähän auttanut. Ecun liittimet ok, maf merkiltään bosch. Yhtä uutta puolaa veivattu kaikkien vanhojen paikalla eikä tämäkään tuonut muutosta.
    Onkohan näissä vanosta. Saman huomannut ja just ajossa tärinää ei huomaa. Mulla on itseasiassa kaks melkein saman verran ajettua näitä toinen on kovalla laatikolla sekin humppaa välillä ja sammuu kans välillä.

Comment

• jannmann
      Bimmer Enthusiast
      • Feb 2003
      • 5856
      • Joccis City

Originally posted by hataki View Post
      Onkohan näissä vanosta. Saman huomannut ja just ajossa tärinää ei huomaa. Mulla on itseasiassa kaks melkein saman verran ajettua näitä toinen on kovalla laatikolla sekin humppaa välillä ja sammuu kans välillä.
      On sulla vanos
      Aprilia RSV4

Comment

• jannmann
        Bimmer Enthusiast
        • Feb 2003
        • 5856
        • Joccis City

. Yhtä uutta puolaa veivattu kaikkien vanhojen paikalla eikä tämäkään tuonut muutosta.
        Mulla oli lopulta 3kpl. viallisia puoli. Yritin yhdellä metsästää myös vikaa, mutta hermot meni ja vaihdoin kaikki uusiin ja mielenkiinnosta vaihdoin yhden uuden tilalle vanhoja. Näistä kolme aiheutti nykimistä/tärinää.
        Aprilia RSV4

Comment

• cb3
          Bimmer Rookie
          • Jan 2009
          • 40
          • keski-suomi

Mutta voiko nuo puolat olla vaan jotenkin huonosti toimivia antamatta kuitenkaan minkäänlaisia vikakoodeja? Inpalla tuota tosiaan tutkittu jo ihan kunnolla ja minkäänlaista vikaa ei tunnu löytyvän.

Comment

• jannmann
            Bimmer Enthusiast
            • Feb 2003
            • 5856
            • Joccis City

Mutta voiko nuo puolat olla vaan jotenkin huonosti toimivia antamatta kuitenkaan minkäänlaisia vikakoodeja? Inpalla tuota tosiaan tutkittu jo ihan kunnolla ja minkäänlaista vikaa ei tunnu löytyvän.
            Pätkiminen oli mulla todella voimakasta, eikä silti antanut koodia.
            Mulla vikakoodia tuli vasta kun kunnolla provosoi auton vedättämällä pätkimään. Sillon se myös pudotti ecun toimesta myös yhden pytyn pois pelistä.
            Aprilia RSV4

Comment

• hataki
              Bimmer Rookie
              • Mar 2011
              • 119
              • Finland, Kuusamo

Ok kiitoksia taas vinkeistä.

Comment

• hataki
                Bimmer Rookie
                • Mar 2011