Announcement

Collapse
No announcement yet.

e39 sedanin vetokoukun asennus

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bmw-tuning
    Bimmer Fanatic
    • Jan 2003
    • 229
    • lpr

e39 sedanin vetokoukun asennus

eli kyseessä on 523 -96 ilman ajotietokonetta niin pystyykö tuohon kytkemään vetokoukun sähkösarjan takavaloista suoraan?
  • beemer dreemer
    Bimmer Rookie
    • Mar 2006
    • 53
    • Haapavesi rock city

Tämä on mutua mutta ilmeisesti vaatii jonkunlaisen aivolaatikon jossa on releitä yms. Searchilla löytyy jotain aiheesta.
    Itseä kiinnostaisi tietää mistä saisi irrotettavan vetokoukun ja johtosarjan halvimmalla kun ovat aika kalliita, samalla hinnallahan saa jo tavaran roudaukseen käyntikuntoisen hiacen

Comment

• Guest's Avatar

Jollei ole ajotietokonetta mikä herjaa palaneista polttimoista, niin ei tarvi mitään bokseja....kaks viikkoa sitten tuli samanlainen laitettua ja ryöstäjillä sähköt takavalojen johdoilta.

Comment

• WSE1
        Bimmer Enthusiast
        • Apr 2006
        • 3242
        • Suomusjärvi

ja jos on check controlli niin kattokaas postaus tuolta ylempää e34 vetokoukku topikista, "boksille" tulee hintaa maksimissaan 60€.

Comment

• reddewil
          Bimmer Enthusiast
          • Aug 2003
          • 3015
          • West Coast

Ei kai se oo ku relettä väliin -tyyliin? Mutta onko oikeasti e39:ä saatu ilman ajotietokonetta tai ililmastointia? Mä kun luulin että mulla on karvalakki e36
          ...

Comment

• Petri.Kekkonen
            Bimmer Enthusiast
            • Jan 2006
            • 7431
            • Oulu

Originally posted by reddewil View Post
            Mutta onko oikeasti e39:ä saatu ilman ajotietokonetta tai ililmastointia? Mä kun luulin että mulla on karvalakki e36
            On saanut ainakin ilman ajotietokonetta, jokuhan täällä joskus sellaisesta kertoi. Näytti muistaakseni vain ulkolämpötilaa siinä missä on pienen ajotietokoneen näyttö.
            E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
            E39 523i M Sport '00, Titansilber

Comment

• bmw-tuning
              Bimmer Fanatic
              • Jan 2003
              • 229
              • lpr

Originally posted by reddewil View Post
              Ei kai se oo ku relettä väliin -tyyliin? Mutta onko oikeasti e39:ä saatu ilman ajotietokonetta tai ililmastointia? Mä kun luulin että mulla on karvalakki e36

tuossa meikäläisen vehkeessä ei ole kumpaakaan, ei tietokonetta eikä ilmastointia..

Comment

Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎