asesimpa tuossa tuollaiset hellan takavalot, vähän piti porailla ja hioa. kaikki liittimet sopivat suoraan vanhoihin liittimiin ja ne pömpelit mitkä tulivat valojen mukana tuli asennettua. sitten itse ongelma: kun auton käynnistää rupeaa koelaudassa vilisemään saksankielistätekstiä(ilmeisesti rikkinäisistävaloista) siihen tahtiin ettei kerkee niitä ees lukeen, parkit toimivat normaalisti, kun laittaa vilkun päälle vilkkuvat jarru- ja peruutusvalo. auto on vm96 ja hellan laatikossa luki et 96-00, vaihtuuko tuossa 96-00 jossain välissä johdotukset? eli joudunko tekemään itse uusia johtopäätöksiä ja savun hälvettyä tarkastamaan kytkennät
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e39 cellis takavalot
Collapse
X
-
Originally posted by juzba View Postasesimpa tuossa tuollaiset hellan takavalot, vähän piti porailla ja hioa. kaikki liittimet sopivat suoraan vanhoihin liittimiin ja ne pömpelit mitkä tulivat valojen mukana tuli asennettua. sitten itse ongelma: kun auton käynnistää rupeaa koelaudassa vilisemään saksankielistätekstiä(ilmeisesti rikkinäisistävaloista) siihen tahtiin ettei kerkee niitä ees lukeen, parkit toimivat normaalisti, kun laittaa vilkun päälle vilkkuvat jarru- ja peruutusvalo. auto on vm96 ja hellan laatikossa luki et 96-00, vaihtuuko tuossa 96-00 jossain välissä johdotukset? eli joudunko tekemään itse uusia johtopäätöksiä ja savun hälvettyä tarkastamaan kytkennät
Eli siis, jos on huijausboksit ni sitte sulla on ne 2 piuhaa väärinpäin. eli siis ne mitkä tulee boksien ja takavalojen välii ne uudet.
Niissä lukee "Left" ja "Right". jos ne on väärinpäin ni käy noin, itselleni kävi noin justE30 316 -87
E91 325i -06
E61 530d -06
F10 520d -14
ex. E30x9, E34x2, E39x2, E36x2 E46x3
-
-
Originally posted by juzba View Posttaas oli miehes vika eikä laitteis johdothan siä oli väärinpäin, vaikka niis selvällä enklannin kielellä luki left/right
kiitos ja kumarrus
Toimiiko kaikki siis nyt kuitenkin niin kuin pitää?E30 316 -87
E91 325i -06
E61 530d -06
F10 520d -14
ex. E30x9, E34x2, E39x2, E36x2 E46x3
Comment
-
Comment