Mistä tietää, että taka-akselin puslat on vaihtokunnossa?
Pakkokakkosella kun n.100km/h vauhtiin kiihdyttää ja kaasusta päästää, jolloin moottorijarrutus aika voimakas, niin hiukan tuntuu perä vippaavan. Samoin jos ohittaa tiellä, jossa keskikohta selvästi muuta tietä korkeampi, tuntuu ettei meinaa päästä toiselle kaistalle vaikka rattia kääntää.
Taka-akselin isoja puslia (4kpl) itse veikkaan, mutta millä saa varmuuden? Bmw liikkeessä vaihto maksaa 500€ puslineen, joten ei ihan huvikseen kehtaa vaihtaa.
Ideoita diagnoosin tekoon?
Pakkokakkosella kun n.100km/h vauhtiin kiihdyttää ja kaasusta päästää, jolloin moottorijarrutus aika voimakas, niin hiukan tuntuu perä vippaavan. Samoin jos ohittaa tiellä, jossa keskikohta selvästi muuta tietä korkeampi, tuntuu ettei meinaa päästä toiselle kaistalle vaikka rattia kääntää.
Taka-akselin isoja puslia (4kpl) itse veikkaan, mutta millä saa varmuuden? Bmw liikkeessä vaihto maksaa 500€ puslineen, joten ei ihan huvikseen kehtaa vaihtaa.
Ideoita diagnoosin tekoon?
Comment