Announcement

Collapse
No announcement yet.

e39 autom ilmastointi vaihtaa asetuksia manuaalillakin

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Gyrus
    Bimmer Rookie
    • Apr 2007
    • 72

e39 autom ilmastointi vaihtaa asetuksia manuaalillakin

Elikkä asensin eberin ja nyt testailen sitä käytössä, mutta akku tykkää tyhjentyä kun automaatti ilmastointi vaihtaa manuaali asetuksilta automaatille satunnaisesti lämmityksen aikana. Eli vaikka laitan lämmöt täysille ja puhaltimen pienelle ja puhalluksen ylös niin kun tulen kesken lämmityksen autoon niin näenkin ikkunasta että ilmastoinnin auto-moodi on mennyt päälle ja asteet ovat 22 ja puhallus melkein täysillä.

Mistä tämä voi johtua? tai miten korjata asia? Mitä teen väärin? pitääkö auton olla käynnissä vielä kun asettaa ilmastointiin asetukset millä toivoo että ilmastointi lähtee seuraavan kerran päälle, vai riittääkö että virrat ovat päällä?

Voiko pitkä ilmastoinnin herätevirran kierto aiheuttaa ongelmia, eikai? (johdot paksuja)

asialla olisi vähän kiire koska lappiin pitäisi lähteä 29 päivä.
    Last edited by Gyrus; 21-12-2007, 10:22.
    Plymouth Duster -70, BMW 520dx F11 -16
  • AnttiHi
    Bimmer Rookie
    • Dec 2007
    • 90

e39

Minulla ei ole tietoa ongelmaasi.. mutta itselläni on e39 523, ja asensin sihen myös eberin. Ongelma on että miten johdot pitää asentaa, että sisäilmanpuhaltimen saa puhaltamaan samalla kun eberi käynnistyy??

Asensin itse lämmittimen ja laitoin releeltä tulevat johdot sulakkeen 28(muistaakseni) väliin. Pitäisikö toimia näin?

Kiitos vastauksista jo etukäteen...

Comment

• Clavurion
      BTCF Member
      • Feb 2005
      • 9157
      • Oulu

Originally posted by AnttiHi View Post
      Minulla ei ole tietoa ongelmaasi.. mutta itselläni on e39 523, ja asensin sihen myös eberin. Ongelma on että miten johdot pitää asentaa, että sisäilmanpuhaltimen saa puhaltamaan samalla kun eberi käynnistyy??

Asensin itse lämmittimen ja laitoin releeltä tulevat johdot sulakkeen 28(muistaakseni) väliin. Pitäisikö toimia näin?

Kiitos vastauksista jo etukäteen...
      Tuosta keskustelusta löytynee tarkentavat tiedot. KLIK
      E39 530dA -02 M-Sport
      E53 X5 3.0dA -06 Sport
      * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
      Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.

Comment

• Gyrus
        Bimmer Rookie
        • Apr 2007
        • 72

aloin tässä ajan kanssa lukemaan noita vanhoja keskusteluja ja seuraava juttu iski mieleen eli...

Voiko ongelma olla siilissä? koska lämmittimen puhallus vaeltelee aina joskus myös.
        Last edited by Gyrus; 21-12-2007, 13:51.
        Plymouth Duster -70, BMW 520dx F11 -16

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎