Announcement

Collapse
No announcement yet.

E39 jarruvalo näytössä

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kooma69
    Newbiemmer
    • Feb 2007
    • 26

E39 jarruvalo näytössä

Hei!

Mulla on bmw 530 DA vm 2001 ja siinä palaa näytössä punainen jarrun merkkivalo. Näyttöön tulee maininta brake linings eli ilmeisesti jarrupalat pitäisi vaihtaa. Taakse jarrupalat vaihdettiin kesällä ja silmämääräisesti edessäkin jarrupalojen pitäisi olla ok. Missä vika, mahdollisesti jarrupalojen anturissa vai missä...
  • Flamey
    Bimmer Rookie
    • Jan 2008
    • 69
    • Vaasa

Originally posted by kooma69 View Post
    Hei!

Mulla on bmw 530 DA vm 2001 ja siinä palaa näytössä punainen jarrun merkkivalo. Näyttöön tulee maininta brake linings eli ilmeisesti jarrupalat pitäisi vaihtaa. Taakse jarrupalat vaihdettiin kesällä ja silmämääräisesti edessäkin jarrupalojen pitäisi olla ok. Missä vika, mahdollisesti jarrupalojen anturissa vai missä...
    Mulla takaa anturit pashana, muistaakseni 20e kpl, liekö tyyppivika?
    \\ -98 E39 528iA //

Comment

• Ileee
      BTCF Member
      • Oct 2005
      • 1025
      • Espoo

Samanlaista probleemaa oli täälläkin, paitsi merkkivalo oli keltainen. Eli yhdestä nurkasta oli hajonnut jarrulevyn kulutuspinnan anturi. Saattaisi olla sama vika kyseessä :think
      Erikoista asiassa on se, että ohjekirjassa ei lue kyseisestä merkkivalosta yhtään mitään.

"Toiset tykkää aliohjaavasta, toiset yliohjaavasta. Itse pidän minun ohjaamasta." -Mika Häkkinen

Comment

Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎