Moi,
Ostin "vähän" kolaroidun laitteen ja vaihdan samantien kaikki nesteet. Meni vähän sormi suuhun automaattivaihteiston kanssa.
Tossa toisessa kuvassa on öljypohja irti ja siinä on sellainen (ympyröity) h...vetin iso kuusiokolo ruuvi, minkä vieressä saksaksi lukee tarkastuksesta.
Toisessa kuvassa on vaihdelaatikon pääty, jossa on thorks ruuvi.
Luulisin, että homma menee jotenkin näin, että "pikkureiästä" laitetaan öljyt sisään ja kun isosta rupeaa tulemaan öljyä ulos, niin silloin on tarpeeksi.
Onko näin??
Niin ja laatikko on 5hp-18 mallinen.
Eikös kukaan tiedä, pitäis lirutella öljyt sisään.
Öljyä tuli vajaa 5l ulos, onkos tämä normaali määrä?
Ostin "vähän" kolaroidun laitteen ja vaihdan samantien kaikki nesteet. Meni vähän sormi suuhun automaattivaihteiston kanssa.
Tossa toisessa kuvassa on öljypohja irti ja siinä on sellainen (ympyröity) h...vetin iso kuusiokolo ruuvi, minkä vieressä saksaksi lukee tarkastuksesta.
Toisessa kuvassa on vaihdelaatikon pääty, jossa on thorks ruuvi.
Luulisin, että homma menee jotenkin näin, että "pikkureiästä" laitetaan öljyt sisään ja kun isosta rupeaa tulemaan öljyä ulos, niin silloin on tarpeeksi.
Onko näin??
Niin ja laatikko on 5hp-18 mallinen.
Eikös kukaan tiedä, pitäis lirutella öljyt sisään.
Öljyä tuli vajaa 5l ulos, onkos tämä normaali määrä?