Pitäisikö hehkutuksen merkkivalon syttyä joka kerta,kun virrat kytketään päälle vai ainoastaan silloin kun hehkutusta oikeasti tarvitaan?Itsellä 525 d -01 ja merkkivalosta ei pahemmin havaintoja.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e39 hehkutuksen merkkivalo
Collapse
X
-
Mittariston näyttöön (BIC?!) tulee teksti "preheating" kun hehkuttaa. Hehkutusta ei kuitenkaan tarvita joka kelillä. Mittaristossa ei siis ole sellaista kierukan mallista hehkutusmerkkivaloa mitä joissain muissa autoissa on.
Näin olen ainakin itse ymmärtänyt, korjatkaa jos olen väärässä.E61 530dAT -08, M-sport, Imola Red
E90 330d -06
E36 328iT -96, "M-sport"
VW junakeula -64
-
-
Originally posted by KaKaRa View PostMittariston näyttöön (BIC?!) tulee teksti "preheating" kun hehkuttaa. Hehkutusta ei kuitenkaan tarvita joka kelillä. Mittaristossa ei siis ole sellaista kierukan mallista hehkutusmerkkivaloa mitä joissain muissa autoissa on.
Näin olen ainakin itse ymmärtänyt, korjatkaa jos olen väärässä.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Juuri näinhän se on!Ex e39 530d:säni oli tosiaan se pienempi ajotietokone ja hehkutuksen merkkivalo paloi siellä mittariston vas.alanurkassa,mutta tässä nykyisessä on iso ajotietokone,eikä sitä merkkivaloa ole mittaristossa lainkaan.Eli hehkutusta tarvittaessa tulee näytölle se teksti: pre heating tai auton äidinkielellä vorgluhen.
Comment
-
Comment