Saksaa kun ei oikein ymmärrä niin meinaako hinta, että 299,- on pari hinta--> molemmat ajovalot?
Jos näin on ja vielä löytyy xenon:ille hyväksyntä niin hinta ei todellakaan ole paha!
-rupee kiinnostaa kovasti....
334e on hinta kuluineen Saksasta tilatessa mutta jenkeistä n.240e kuluineen jos oikein ymmärsin ja kyllä se pari hinta on, ainakin olin lukevinani sillä saksan kielen "taidolla" mikä on
Ohan tossa hinnassa melkee 100e eroa, no ei oo pakko säästää Sen verran ite ajattelin nähdä vaivaa jos tuollaiset valot ostan että vaihan katsastukseen orkkis valot jos noissa ei oo e-hyväksyntää
Tarkoitatko että noi valot jää vielä 100e halvemmaksi tuolta Hong Kongista..? Miten sä oot sen hinnan laskenu?
334e on hinta kuluineen Saksasta tilatessa mutta jenkeistä n.240e kuluineen jos oikein ymmärsin ja kyllä se pari hinta on, ainakin olin lukevinani sillä saksan kielen "taidolla" mikä on
EU:n ulkopuolelta tuleva tavara on tullattava. n. 5% tullimaksu ja siihen vielä ALV 22% päälle.. Nim. "kokemusta on"
Niinhän siinä lukee täydellinen setti, ei mulla ainakaa oo koskaa menny mitää tullimaksua takavaloista ku oon niitä Amerikasta tilaillut
no tuuria on ollu, jos on tullin ohi menny... mulla kaikki yli kirjekuoren kokoiset paketit menny tulliin. tollanen 45e hintainen lähetys voi tuurilla tulla läpi jos sisällä on asiallinen kuitti, alle 10e tulleja kun ei peritä. 99% varmuudella tollaset etuvalot jää tulliin.
Joko on sattunut pääsemään tullin valvovan silmän läpi, tai myyjä on merkannut tavaran arvon alhaisemmaksi.
Käsittääkseni myös nuo tullista läpitulleet kamat pitäisi lain mukaan ilmoittaa tullattavaksi, jos ihan laillisesti mennään..?
Kaupallinen tuonti on aina tullattava, vaikka arvo ei ylitä ~45€:n rajaa.
Comment