Noin pari tuhatta egee oli remontti tullu maksamaan ja autolla nyt ajanu n.500 km ja aamulla kylmänä käyntiin ja sama ongelma on.. Pölläys käy putkesta ja öljyn haju on.. 100 vauhtia päästelin konetiellä ja nykäs kerran ja sininen pilvi putkesta.. niin ku edellisessä viesteissä on, et auto mulla ollu 2 kuukautta nyt ja siitä ollu 7 viikko pajalla.. Ei löytyny tupla vanoksen säätökaluja kuulemma.. Siltä näyttää nyt et kaupan purkua yritän ens viikol tehdä...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e39 520 öljy/vesi ongelma
Collapse
X
-
Siitä separaattorista.. Ei vaihdettu mut putsattu.. Eka sitä ei kuulemma bensakoneessa ole ja sit tuli kaverilla mieleen et joku möykky siel oli... Putsattu kuulemma..
Vikakoodit taas luettu ja ei mitään.. Muutama kylmäkäynnistys mennyt ilman pölläytystä, mut ihan ku ei heti kaikilla lähtis... Eipä se enää näyttänyt sitä korjaamoo kiinnostavan..
Comment
-
-
Millä senkin putsaa? Rikkikappaleiksi mennee kun aukoa koittaa. Mulla vaimon 528 söi litran ja joskus ylikin öljyä tuhannella ja välillä pölläytti. Uusin tuon separaattorin(joita luulin olevan enempi maitotiloilla) ja siihen loppu ongelmat.
Putsattu tai ei, ei se vaikuta jos se kalvo on rikki tai kivikova.E70, koska siihen piti olla helppo istua. Astinlaudat.
Comment
-
-
Originally posted by rixi View PostSiitä separaattorista.. Ei vaihdettu mut putsattu.. Eka sitä ei kuulemma bensakoneessa ole ja sit tuli kaverilla mieleen et joku möykky siel oli... Putsattu kuulemma..
Vikakoodit taas luettu ja ei mitään.. Muutama kylmäkäynnistys mennyt ilman pölläytystä, mut ihan ku ei heti kaikilla lähtis... Eipä se enää näyttänyt sitä korjaamoo kiinnostavan..
möykky vaihtoon.. niin luultavasti pääset ongelmista eroon..
kyllähän tuon takia kannattaa koko kone purkaa.. asiantuntevaa porukkaa..F11 535dX LCI
Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...
Comment
-
-
Taas olis ajeltu vehkeellä ja muutaman päivän toimi oikeen hyvin.. Ei mitään ylimääräsiä putkesta ja käyntiin lähti hyvin..Mut sit taas tänään oli duunin parkkis täys savuu... Vaik pitkä pinna ollu mut nyt se loppu.. Just se käyntiin laitto et muutaman sekunnin ei kyl kaikilla käy ja siitä seurauksena on se pölläytys... Autoliike halus maanantaihin asti aikaa selvittää kaikki pajat missä oli etsitty vikaa. Satuin sanomaan et iltapäiväl on renkaat paksis ja tuun hakeen rahat pois..
Comment
-
-
Originally posted by rixi View PostTaas olis ajeltu vehkeellä ja muutaman päivän toimi oikeen hyvin.. Ei mitään ylimääräsiä putkesta ja käyntiin lähti hyvin..Mut sit taas tänään oli duunin parkkis täys savuu... Vaik pitkä pinna ollu mut nyt se loppu.. Just se käyntiin laitto et muutaman sekunnin ei kyl kaikilla käy ja siitä seurauksena on se pölläytys... Autoliike halus maanantaihin asti aikaa selvittää kaikki pajat missä oli etsitty vikaa. Satuin sanomaan et iltapäiväl on renkaat paksis ja tuun hakeen rahat pois..ei ne tehot vaan se kuski...
Comment
-
-
Originally posted by rixi View PostKovasti oli liike kaupanpurkua vastaan ja haluaa korjata auton.. Kansi tehty ja nyt tekevät viel uudet männät,renkaat ja laakerit.. Jokohan tulis kuntoon..ei ne tehot vaan se kuski...
Comment
-
-
Kyllähän luulis noilla toimenpiteillä kuntoon tulla.. Kansirempan jälkeen oli tarkastuksessa merkkiliikkeessä ja 1-2 pytyn tulpat olivat olleet öljyiset ja siitä meinasivat et öljy renkaissa vikaa.. Mistäköhän mahtais kyseinen vika johtua?? Oliskohan edellinen omistaja ajanu kuumaksi ja vähä leikannu kiinni tai jotain...
Comment
-
-
Originally posted by KimiBMW View PostJaa, en tiedä meneekö noista niitä puolia enemmälti mutta itsellänikin se on vaihdettu k.o. häiriön vuoksi 1 sylinteriin jo kolme kertaa. Vika ei siis ole minulla ainakaan siinä, viimein uskoi jo korjaamokin sen. Olen siis sitä mieltä joku muu kuin viallinen puola aiheuttaa ainakin minun koslassa nuo häiriöt. En tosin tiedä vieläkään että mikä...
-Kähmye46 325xi
Yamaha FZR 1000 EXUP
ex-e39 530i Touring
Comment
-
Comment