Announcement

Collapse
No announcement yet.

e39 Video/tv moduliin dvd kytkentä

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • pacce
    Bimmer Rookie
    • Feb 2007
    • 99
    • Pirkanmaa from Nokia

e39 Video/tv moduliin dvd kytkentä

Hei.
    Antakaapa tietoa kuinka kytkeä tuon video modulin taakse Dvd soitin tai tarkemmin kuvasignaali ja äänisignaali, nyt on piuhat vedetty takakonttille asti Rca piuhana... mutta kuinkas se olisi "fiksuin" kytkeä, kun moduulin takaa löytyy kaksi pistoketta Valkoinen ja Sininen, 18 pinnisiä molemmat.

Pinni järjestys on siis tuollainen ja jos oikein olen ymmärtänyt niin kuva signaali pitäisi tuoda tuohon valkoisen pistokkeen pinneihin 6 ja 15 ja puolestaan ääni tuotaisiin pinneihin 4 ja 5 (äänet ilmeisesti olisi tuolloin monona mutta ei se ole ongelma)
    Onko siis olemassa jotain valmiita liittimiä vai onko joku tehnyt niitä itse onnistuneesti ( olisin kiinnostunut jos löytyisi)
    Olenko nyt tässä koko systeemissä aivan hakuteillä...
    Auttakaa, yritin searchillä löytää tyhjentävää vastausta, siksipä avaudun täällä foorumilla.
    Kiitos.
  • Clavurion
    BTCF Member
    • Feb 2005
    • 9138
    • Oulu

Originally posted by pacce View Post
    ja jos oikein olen ymmärtänyt niin kuva signaali pitäisi tuoda tuohon valkoisen pistokkeen pinneihin 6 ja 15 ja puolestaan ääni tuotaisiin pinneihin 4 ja 5 (äänet ilmeisesti olisi tuolloin monona mutta ei se ole ongelma)
    Onko siis olemassa jotain valmiita liittimiä vai onko joku tehnyt niitä itse onnistuneesti ( olisin kiinnostunut jos löytyisi)
    Olenko nyt tässä koko systeemissä aivan hakuteillä...
    Auttakaa, yritin searchillä löytää tyhjentävää vastausta, siksipä avaudun täällä foorumilla.
    Kiitos.
    Kytkentäpinnit kuten totesit. Toteutus esim. niin, että RCA-naaraat, joihin juotat tuohon liittimeen sopivat nastat (pätkä johtoa mukana). Kun siirrytään koaksiaalista suojaamattomaan johtoon, se veto kannattaa pitää mahdollisimman lyhyenä ja kiertää johdot toisiinsa. Sopivat pinnit liittimeen pitäisi löytyä tuosta. KLIK Ota liitin irti ja tarkista malli.
    E39 530dA -02 M-Sport
    E53 X5 3.0dA -06 Sport
    * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
    Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.

Comment

Working...
    X
    😀
    🥰
    🤢
    😎
    😡
    👍
    👎