Tuli hommattua ensimmäinen 500-sarjalainen kolmen 300-sarjan jälkeen.
Autossa sellainen probleema, ettei kytkin oikein tahdo irrottaa, eli paikallaan seistessä ykkönen ja pakki ei tahdo mennä kunnolla päälle.
Kytkin myös ottaa aika alhaalta.
Ensimmäisenä ajattelin varmistaa ettei järjestelmässä ole ilmaa ja vaihtaa työsylinterille menevän nesteen. Jollei tämä auta niin täytynee laittaa koko kytkinpaketti uusiksi.
Onko muilla ollut vastaavaa probleemaa? Yleensähän nuo bemarin
kytkimet kestäneet yli 200 tkm.
Auto 528i -96, ml 136 tkm
Niin ja toinen probleema on kaasupolkimen jäykkyys, tuntuu kuin vaijeri takertelisi. Mutta kun tuossa mallissa taitaa olla joku sähköjuttu, eli ei suoraa mekaanista yhteyttä polkimesta kaasuläppään. Kokemuksia?
Autossa sellainen probleema, ettei kytkin oikein tahdo irrottaa, eli paikallaan seistessä ykkönen ja pakki ei tahdo mennä kunnolla päälle.
Kytkin myös ottaa aika alhaalta.
Ensimmäisenä ajattelin varmistaa ettei järjestelmässä ole ilmaa ja vaihtaa työsylinterille menevän nesteen. Jollei tämä auta niin täytynee laittaa koko kytkinpaketti uusiksi.
Onko muilla ollut vastaavaa probleemaa? Yleensähän nuo bemarin
kytkimet kestäneet yli 200 tkm.
Auto 528i -96, ml 136 tkm
Niin ja toinen probleema on kaasupolkimen jäykkyys, tuntuu kuin vaijeri takertelisi. Mutta kun tuossa mallissa taitaa olla joku sähköjuttu, eli ei suoraa mekaanista yhteyttä polkimesta kaasuläppään. Kokemuksia?
Comment