530iA vai 540iA (E39 facelift 2001->)
Collapse
X
-
9/98 vaihtuu ainaski osanumero lootalle, samalla koneen vääntö taitaa nousta 20Nm. Kyllä tuo 5hp30 on luja loota mut toki öljynvaihto tekisi hyvää sillekkin (kunhan se tehdään ajoissa).
Leave a comment:
-
Olipa kaikessa asiattomuudessaan ja joutavuudessaan turha postaus. Miksi postasit, jos saan kysyä? (mistä näitä urpoja sikiää?Originally posted by Lanttu View PostTeropa, tottakai kahdeksikossa on äänimaailma ja suorituskyky enemmän kohdallaan. Tosin sinunkaltaisesi autonysvääjän ei kenties kannata hankkia sellaista, voi käydä yllättävän kalliiksi jos joka hemmetin joutavanpäiväisen vikinän, natinan tai häiriön kunnostaa. Ja nyt herneet imuaukkoon!
)
Tero
Leave a comment:
-
Tuota Servotronicia mulla ei ole, mutta onhan tuo kuulamutteriohjaus vähän tunnottoman oloinen. Itse olen siihen kuitenkin jo tottunut. Comfort-jakkarat, automaatti ja tuo ohjaus sopivat yhteen loistavasti.
Leave a comment:
-
Teropa, tottakai kahdeksikossa on äänimaailma ja suorituskyky enemmän kohdallaan. Tosin sinunkaltaisesi autonysvääjän ei kenties kannata hankkia sellaista, voi käydä yllättävän kalliiksi jos joka hemmetin joutavanpäiväisen vikinän, natinan tai häiriön kunnostaa. Ja nyt herneet imuaukkoon!
Leave a comment:
-
Mites se ohjaus? Olen kerran ajanut Saksasta 540iA 2002:sen, ja minusta ohjaus siinä autossa ainakin oli aika helvetin huono verrattuna tuohon kutosen ohjaustuntumaan. Tottuuko siihen, vai olikohan kenties ajamassani autossa servotronic paskana, ettei syynä ollutkaan se erilainen toteutus... ? Ohjaus oli varsinkin keskialueella melkoisen tunnoton.
Mitenhän steppi kestää noissa 540ia facelifteissä?
Tero
Leave a comment:
-
Oikea vastaus: Kasi
Samaa pohdiskelua kävin itsekkin jokunen aika sitten. Järkisyyt (lue: taloudelliset) puoltaa tietty tota 530:stä. Esim. noin uudessa kannattaa huomoida myös tuleva ajoneuvoveron muutos, mutta kasi on aina kasi. Kaikin puolin mukava laitos, vaikka ei itsellä tuota faceliftiä olekaan. Maantieajossa on muuten mennyt talvella 8,3 l/100km, ei paha.
Leave a comment:
-
530iA vai 540iA (E39 facelift 2001->)
Moi!
Kumpi, ja perustelut kiitos?
TeroTags: None
Leave a comment: