Ostin nykyisen E39:n viime kesänä ja edellinen omistaja oli käyttänyt auton jossain tehoputsauksessa jossa esim. kaikki ovien ympärykset oli pesty höyrypesurilla. No tietysti ne olivat pesseet myös kaiken rasvan ja öljyn lukkojen osista ja koko talven olen vitutuksessa taistellut ovien kanssa. Aina kun on yli 10 astetta pakkasta (ja etenkin autopesussa käynnin jälkeen) niin joku ovista ei tykkää mennä kiinni vaan pomppaa auki kun sitä yrittää sulkea. Aamulla oli taas sama tilanne ja meinasi perse revetä kun taistelin takaoven kanssa! 
Mitähän osia ovista pitäisi öljytä että tuosta ongelmasta pääsee eroon? Pitääkö oviverhoiluja purkaa? Olen spray lukkosulaa työntänyt lukko-osiin sen mitä niihin päältä päin ja avaimen reiästä pystyy mutta ei tunnu siltikään auttavan. Hävettää noita ovia paiskoa jossain marketin parkkipaikallakin kun kaikki kääntyy katsomaan että mitä se tuota autoa teloo

Mitähän osia ovista pitäisi öljytä että tuosta ongelmasta pääsee eroon? Pitääkö oviverhoiluja purkaa? Olen spray lukkosulaa työntänyt lukko-osiin sen mitä niihin päältä päin ja avaimen reiästä pystyy mutta ei tunnu siltikään auttavan. Hävettää noita ovia paiskoa jossain marketin parkkipaikallakin kun kaikki kääntyy katsomaan että mitä se tuota autoa teloo

Comment