Announcement

Collapse
No announcement yet.

E39 gsm-puhelin

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • juautio
    Newbiemmer
    • Jan 2008
    • 13

E39 gsm-puhelin

Autossani (E39 vm.99) alkuperäinen gsm-autopuhelin, joka on ilmeisesti rikki. Se oli jo ostettaessa mykkä.Vaikka SIM-korttia ei ole asennettu, niin pitäisikö puhelin silti lähteä päälle? Mitään ei tapahdu, jos painan puhelimen kuvaa navin vierestä tai jos räplään itse puhelinta. Osaisiko joku neuvoa, miten puhelimen toimimattomuuden saa varmennettua? Sulakkeet/piuhat? Kiitos etukäteen!
  • juautio
    Newbiemmer
    • Jan 2008
    • 13

Puhelin...

Originally posted by juautio View Post
    Autossani (E39 vm.99) alkuperäinen gsm-autopuhelin, joka on ilmeisesti rikki. Se oli jo ostettaessa mykkä.Vaikka SIM-korttia ei ole asennettu, niin pitäisikö puhelin silti lähteä päälle? Mitään ei tapahdu, jos painan puhelimen kuvaa navin vierestä tai jos räplään itse puhelinta. Osaisiko joku neuvoa, miten puhelimen toimimattomuuden saa varmennettua? Sulakkeet/piuhat? Kiitos etukäteen!

Itse itselleni vastaten! Netistä löytyi linkki, jonka ohjetta voisi testata:

I received the very interesting message below from Mark in the Netherlands. Hello David, I found a solution for almost all the problems with the BMW Motorola factory installed gsm-phone, used in E38 and E39. Maybe you can post it on your site. Regards, Mark, Amsterdam, The Netherlands Problmens wit

Comment

• Valkman
      Bimmer Fanatic
      • Sep 2006
      • 712
      • Helsinki

Eipä siinä kuulukkaan toimia muu kuin virrat päälle/pois ja volyymin säätö kun irroitat luurin telakasta.

Comment

Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎