Eli kolmos vaihde ei pysy päällä... Laatikko vaihtoon? Tämän purku osa ilmeisesti sopisi: BMW 525i E39 2000 171tkm. Onkohan kallista asennuttaa?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 520i 1999 manuaali, 3 vaihde tippuu päältä
Collapse
X
-
Paljonko ajettu?Pitääkö laatikko ylimääräistä ääntä?Onko kepissä väljää?Jos väljää löytyy kovasti,niin on mahdollista ettei vaihde kytkeydy kunnolla lukitukseensa.Tällöin uusit kaikki ulkoisen siirtovivuston ja vaihdekepin puslat.
Kulumaa voi olla myös siirtovivuston lukituksissa,jousi(19) tai todennäköisemmin kuula(16) viallinen:http://www.realoem.com/bmw/showparts...29&hg=23&fg=15
Epätodennäköisin vaihtoehto on,että itse rattaat olisivat niin kuluneet,ettei pidä enää vaihdetta päällä.
Comment
-
-
Originally posted by Sergei520i View PostOnhan tällä ajettu jo 300tkm. Ei mielestäni pidä mitään ylimääräisiä ääniä. Vaihteet tuntuu menevän helposti silmään. Vaihde päällä ei tunnu olevan väljää. 750e näkyy olevan vaihtoloota, toimitus ja asennus sitten siihen päälle... Oisko vaihto helpoin ratkaisu?
Comment
-
-
Kyllä näihin vielä osat maksaa, perä maksaa suunnilleen saman verran.. siis tasauspyörästö. (En tarkoita kuvani autoon puuttuvaa..)
Originally posted by Heguli 31 View PostNoilla kilometreillä todennäköisesti laatikon vaihto vähemmin ajettuun olisi järkevintä.Eikö purkupuolelta löytyisi edullisempaa?---- Bee äm dapl juu ----
Comment
-
Comment