Olisi siis tarkoituksena vaihtaa prefacelit xenonit facelift xenoneihin. Mikä ero xenon umpiossa ja tavallisessa halogen umpiossa on? Hinta ainakin! Onko xenonit siis mahdollista siirtää halogen umpioihin?
Olisi siis tarkoituksena vaihtaa prefacelit xenonit facelift xenoneihin. Mikä ero xenon umpiossa ja tavallisessa halogen umpiossa on? Hinta ainakin! Onko xenonit siis mahdollista siirtää halogen umpioihin?
Kiitti!
Facelifteissa avaamatta ei ole mahdollista siirtää.
Vikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
SISUSTAT modaukset
Siis kuinka tämä korkeudensäätö hässäkkä toimii mikäli ostan normi facelift angeleyes halogen umpiot, siis onnistuuko prefacelift xenonien säätömoottoreiden yms siirto?
Siis kuinka tämä korkeudensäätö hässäkkä toimii mikäli ostan normi facelift angeleyes halogen umpiot, siis onnistuuko prefacelift xenonien säätömoottoreiden yms siirto?
Facelift halogen anneleissa on korkeussäätömoottorit valmiina. Automaattinen säätö pelaa heittämällä, kunhan johdot on kytketty. Parkki- ja vilkkuvalolle tarvit erikseen johtoadapterit. Ja umpion alle tarvitset uudemman malliset kiinnitysmuovit, tai orginaalit kyllä käy mutta umpion saa kiinni vain kolmella ruuvilla...
Lainataanpa tästä topiccia. Mitä tarvii vaihtaa kun autossa prefacelift valot halogeneilla. Ois tarkoitus vaihtaa facelift valot keulille halogeneilla tai xenoneilla..ilmeisesti jotain johtosarjaa yms? mielenkiintoisemmat tieten olis xenonit. Ja tieten voi heittaa privaan jos löytyy nurkista kyseisiä romuja, kohta ois ajankohtainen projekti.
Miten on mahdollista että sulla on -00 mallissa halogen valot...miksi ne mulla on xenonit ja tehtaalta lähtenyt 9/99 ?
Eikö tää nyt olekaan prefacelift,kuten olen kuvitellut ?
Lainataanpa tästä topiccia. Mitä tarvii vaihtaa kun autossa prefacelift valot halogeneilla. Ois tarkoitus vaihtaa facelift valot keulille halogeneilla tai xenoneilla..ilmeisesti jotain johtosarjaa yms? mielenkiintoisemmat tieten olis xenonit. Ja tieten voi heittaa privaan jos löytyy nurkista kyseisiä romuja, kohta ois ajankohtainen projekti.
Umpioita varten tarvitset johtoadapterit parkille ja vilkulle:
Miten on mahdollista että sulla on -00 mallissa halogen valot...miksi ne mulla on xenonit ja tehtaalta lähtenyt 9/99 ?
Eikö tää nyt olekaan prefacelift,kuten olen kuvitellut ?
TKHK
Xenonit ovat olleet lisävaruste. Halogeenit vakiona.
Tässä on pyöriny päässä jo muutaman päivän et halogenit vai xenonit Kyllä tämä projekti alkaa kääntyyn xenoneitten puolelle pikku hiljaa. Ja kyllä nuitten katastusmiesten kans on pärjätty kohtuuella. Ja auto on tosiaan 4/2000 et eiköhän tästä jotain vielä tuu. Katellu nuita umpioita missä tulis mukana sytyttimet ja adapterit sais kohtuuella kaikki romut mitä tarvii..tiä sitten nuista korkeussäädöistä ja pesureista.
Comment