Announcement

Collapse
No announcement yet.

E39, 1996 ja tuulilasinpissapojan toimimattomuus

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Talakem
    Bimmer Rookie
    • Dec 2007
    • 59
    • Helsinki

E39, 1996 ja tuulilasinpissapojan toimimattomuus

Säiliöt täynnä, sulakkeet kunnossa. Tehopesua käytettäessä kuuluu vähän naksuntaa apparin jalkatilasta.

Pääsääiliötä käytettäessä ei kuulu mitään. Valonpesimet toimii.

En ole vielä ehtinyt tarkistaa alapumppua kun tuli epäilys josko vika on esim. elektroniikkaboksissa? (autossa on myös joskus jääneet takavalot palamaan virrankatkaisun jälkeen, tosin tätä ei ole esiintynyt pitkään aikaan)

Vai olisiko vain liittimet alapumpulla hapettuneet?
    - Ostetaan E39 sedanin toimivat harmaat takapenkin lukuspotti-/sisävalot (molemmat puolet)
  • R.I.P
    Bimmer Fanatic
    • Mar 2007
    • 235
    • Varsinainen Suomi

e39

vuotaako konehuoneessa mikään?
    mulla oli apukuskin puolella tuulilasille menevä letku irti, olin tökännyt sen vahingossa. huomasin vasta kun vettä valui tallin lattialle
    BMW. Flugzeugmotoren mit vier Rädern dran.

Comment

• Talakem
      Bimmer Rookie
      • Dec 2007
      • 59
      • Helsinki

Originally posted by R.I.P View Post
      vuotaako konehuoneessa mikään?
      mulla oli apukuskin puolella tuulilasille menevä letku irti, olin tökännyt sen vahingossa. huomasin vasta kun vettä valui tallin lattialle
      Ei, siis pumput eivät toimi. Sähkövika on kyseessä. Säiliöt täydet. En vielä ole ehtinyt tutkimaan saapuuko sähkö pumpuille asti mutta en usko että molemmat pumput (tuulilasin) olisivat mennet epäkuntoon yhtäaikaa.

Autolla ajettu vähän joten en usko että vika on "viiksessä"...
      - Ostetaan E39 sedanin toimivat harmaat takapenkin lukuspotti-/sisävalot (molemmat puolet)

Comment

Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎