Aloin viime viikolla ihmetellä, kun auto tuntui tehottomalta. Auto vietiin testipenkkiin ja se näytti, että nokka-akselin anturi ja Vanos-anturi ovat epäkunnossa. Onko kenelläkään ollut samaa vikaa ja kuinka suuri homma antureiden vaihto oli? Olen viemässä autoa Kuopion Hartikaiselle, mutta kuten tunnettua siellä hinnat eivät ole halvimmasta päästä. Tietääkö kukaan Kuopion seudulta tai vaikka vähän kauempaakin, että kuka olisi perehtynyt Bemareiden korjaukseen? Parastahan tietysti olisi jos joku tietäisi jonkun henkilön joka on M5:een suorittanut tällaisen vaihto-operaation. Sanoivat Hartikaisella etteivät osaa arvioida hintaa, kun asentajat eivät ole tällaiseen autoon joutunut antureita vaihtamaan. Osien hinta oli jotain ~600€.
Olisin todella kiitollinen jos jollain olisi jotain tietoa tai apua mitä minun kannattaa ton auton kanssa tehdä? Pelottaa tulevan remontin hinta :think Autona on E39 M5 vuosimallia 1999, moottori on S62.
Olisin todella kiitollinen jos jollain olisi jotain tietoa tai apua mitä minun kannattaa ton auton kanssa tehdä? Pelottaa tulevan remontin hinta :think Autona on E39 M5 vuosimallia 1999, moottori on S62.
Comment