Juu eli kyseinen bimmeri ei oikein tahdo irrota kun lähtee paikaltaan kiihdyttään. Pakilla auto kuitenkin lähtee iloisesti antispin valoa vilkutellen, mutta ykkösellä ei oikein tahdo irrota. Kylmänä esiintyy myös pientä nykimistä liikkeellä lähdössä. Normi vauhdeista kun kiihdyttelee niin kiihtyy kuten pitääkin. Ajattelin ensin että alaväännöt on hukassa, mutta mitenkä se sitten pakilla niin hyvin lähtee. Voisiko vaihdelaatikossa olla häikkää?. Laatikkoa on huollettu 50tkm sitten 2000e:lla ja se vaihtaa todella sievästi. Moottorikin käy tasaisesti ja lähtee käyntiin hyvin.
bmw e39 528ia -96 ei irtoa.
Collapse
X
-
eipä tuo kummosesti lähde muutenkaan, paikalta kun polkasee tallan pohjaan niin pienehkön viiveen kautta alkaa kiihtymään. Mutta ei ole sellasta potkua niinkuin manuaalissa (tietenkään).
-
Ei tuo mullakaan mitenkään kummoisesti lähde paikaltaan,vasta n.2500rpm jälkeen alkaa vetämään..Joten tuskin se 6 konekkaan mikään tykki on lähtemään paikaltaan.Nyt: VW Golf 1.4 TSI 118kW -10
ex E39 535iA -97
sekä x määrä riisikippoja
Kesäautona toimii vw kupla -65
Comment
-
-
Originally posted by Mazokki View PostJuu enpä ole muilla samanlaisilla vehkeillä ajellu. Tämän laitoin vasta ruotsista. Pitääpä kokeilla 0-100 sekkarin kanssa. Eikös sen pitäisi taittua 8.5-9.0. Jos menee paljon yli niin palaan asiaan.
Comment
-
528 tomaatilla ei todellakaan ole mikään tykki lähtemään paikaltaan... manuaalina liikahtaa ihan eri malliin.
Comment
Comment