Announcement

Collapse
No announcement yet.

Takatukivarsi e39

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Xander
    Bimmer Rookie
    • Dec 2005
    • 122
    • Home

Takatukivarsi e39

Onko saatavilla heloja e-39 takatukivarteen vai täytyykö koko hilavitkutin ostaa uusi? http://www.realoem.com/bmw/showparts...19&hg=33&fg=30

Eli tuohon osa nro:8

Ja mikä saa narinahelan kulumaan noin 1,5v välein vaihtokuntoon? Kyseessä orkkisosa.. elikkä osa nro.2
    Last edited by Xander; 28-05-2008, 13:06. Reason: Lisäystä
  • kaol
    Bimmer Enthusiast
    • Oct 2003
    • 5007
    • Ilmajoki

Alkuperäisiä/vastaavia heloja ei saa erikseen, mutta uretaani tms. heloja uskoisin saavan.

Omassa autossani on vielä alkuperäiset narinahelat (vm 97 199tkm), joten kyllä kyseessä täytyy olla jonkin tason asennusvirhe, jos niitä alkaa kulumaan, kuin leipää. Oletko kiristänyt sen pitkän pultin auton ollessa maassa?
    Kokeilemalla se selviää...

Comment

• Xander
      Bimmer Rookie
      • Dec 2005
      • 122
      • Home

Oikealta puolelta nut kolmannen kerran ja samalla meni koko olkavarsi vaihtoon..Vaihdettu liikkeessä joten en tiedä miten kiristetty..
      Vasemmalta puolelta olen itse vaihtanut ennen kuin toiselta puolelta annoin vaihtaa liikkeessä eikä itse vaihtamassani ole ollut mitään ongelmaa.

Narina hela oli väljä sekä pesä oli kulunut väljäksi, edessä oli reaktio tankojen puslat loppu eikä auto kumma kyllä vedellyt eikä täristänyt 245 ja 275 18 tuumasilla kumeilla.

Comment

Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎