Millaista etupään madallusta suosittelette e39 touringiin, johon tulee 235/45-17 vanteet ja renkaat? Haluaisin alustan kuitenkin säilyvän mahdollisimman mukavana ja hiljaisena. Käykö M5:n etujouset e39 -99 528:iin ja paljonko nuo madaltavat? Takana autossa on ilmajouset.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e39 Touringin madallus
Collapse
X
-
Originally posted by markok View PostKäykö M5:n etujouset e39 -99 528:iin ja paljonko nuo madaltavat? Takana autossa on ilmajouset.
Testasin sen ihan itse,jousilautanen on isompi noissa kaseissa.
Mutta laita H&R jouset ja takapäätä 15 mm alemmas niin mukavuus ja ajettavuus on kunnossa.F11 M550D
E39 M5
F26 3.0 Da M-Sport
E61 535D M-Sport
-
-
Originally posted by veku View PostEi käy kasikoneen jouset kutoskoneisiin,
Testasin sen ihan itse,jousilautanen on isompi noissa kaseissa.
Mutta laita H&R jouset ja takapäätä 15 mm alemmas niin mukavuus ja ajettavuus on kunnossa.BMW 530iA Touring -05
Comment
-
-
Eine 40mm kovin hirveesti alemmas sitä autoa tuo, aika lähellä tota vähän ajettua m-sport alustaa. Itellä on toi 40/15 H&R ja m-sport iskarit ja ei oo jääny mihinkään kiinni tai joutunu turhia hidastelemaan töyssyihin.
-Jyri2015 AMG GTS
-----------------------------
www.fotomonza.com kamerat ja tarvikkeet. Forumilaisille erikoishinnat!
[email protected]
Comment
-
-
Originally posted by markok View PostH&R:ltä ei etsintöjeni mukaan löydy kuin 40mm madaltavat etujouset. Onkohan millään merkillä hyviä vähemmän madaltavia jousia?
Onko tarkoitus muutoinkin päivittää alustaa? Missä hapessa on esim. takakelkan puslat ja etupään reaktiotangon puslat?E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Originally posted by Clavurion View PostJos pienempi madallus kiinnostaa, yksi hyvä vaihtoehto on tehtaan oma touring (M)sport alusta (227), madaltaa etupäätä n. 20 mm. Etujouset merkkitiskiltä n. 200€. Takapäätä ohjelmoiden hieman alemmas. Iskareiksi M-sport (I) vastaavat. Eteen löytyy Sachs Advantage/Boge Turbo. Jos taaksekin haluaa täysin vastaavat, löytyy esim. Schmiedmannilta kaikki iskarit. Vertaa RealOEM:in osanumeroilla, niin löydät oikeat.
Onko tarkoitus muutoinkin päivittää alustaa? Missä hapessa on esim. takakelkan puslat ja etupään reaktiotangon puslat?BMW 530iA Touring -05
Comment
-
-
Originally posted by markok View PostNyt olisi sedanin M-sport jouset tarjolla. Yritin ETK:sta katella käykö nuo touringiin, mutta varaosanumeroita ei oikein jousille löytynyt. Onko kellään kokemusta käykö sedanin ja touringin etujouset ristiin ja onko e39:n kohdalla vuosimalli eroja?
Comment
-
-
Osaako joku sanoa, käykö e39 touringiin eteen eibachin 45-50 mm jouset vakioiskareille?
Jostakin olin muistelevani, että vakioiskareille -45mm olisi maaginen raja vai muistanko väärin? :think
Tarkoitus olisi siis vain etupäätä madaltaa ja jouset, jotka takakontista löytyvät ovat siis ensisijaisesti sedaniin tarkoitetut; Eibach Sportline "E20-20-005-01-22" 45-50 mm.
Vai olisiko viisaampaan ostaa jotkut touringiin tarkoitetut -30mm jouset ja tyrkätä ne eteen.Iskarit kun vuosi sitten vaihdettu, niin niillä vielä ajelisi..
Comment
-
-
Originally posted by 2Gee View PostOsaako joku sanoa, käykö e39 touringiin eteen eibachin 45-50 mm jouset vakioiskareille?
Jostakin olin muistelevani, että vakioiskareille -45mm olisi maaginen raja vai muistanko väärin? :think
Tarkoitus olisi siis vain etupäätä madaltaa ja jouset, jotka takakontista löytyvät ovat siis ensisijaisesti sedaniin tarkoitetut; Eibach Sportline "E20-20-005-01-22" 45-50 mm.
Vai olisiko viisaampaan ostaa jotkut touringiin tarkoitetut -30mm jouset ja tyrkätä ne eteen.Iskarit kun vuosi sitten vaihdettu, niin niillä vielä ajelisi..
toisaalta, painaako farkku keulasta enemmän? tällöinhän olisi luvassa luultavasti hieman nimellismadallusta matalempaa kyytiä, josta iskarit saattaa tykätä pidemmän päälle kyttyrää..
Comment
-
Comment