Olen tässä tiiraillut mistä mahtaa vuoto tulla ja näyttäisi että tuo lauhdutin on se mikä vuotaa eikä itse tehostin. Alan kyllästymään tuohon jatkuvaan ATF Dextron III nesteen lisäilyyn, joten vaihtoon menee. Kysymys kuuluukin onko tuo kohtuullisella vaivalla vaihdettavissa itse wai sisältääkö niin monta kikkaa et kannattaa viedä suoraan ammattimiehelle? Oliskohan joku asiaan joskus paneutunut kuulolla näin kesäaikaankin...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 530DAT -99 ohjaustehostimen lauhdutin vuotaa?
Collapse
X
-
Sama vika vaivasi viime syksynä, ohjaustehostimen paluuöljy kiertää alumiiniputkessa jäähdyttimien välissä. Tämä putkilenkki on kiinni muovipidikkeillä ja jostakin syystä ylemmän vasemmanpuoleisen kiinnikkeen kohdalla oli putkessa pitkittäissuuntainen hiushalkeama
Ohuella hiekkapaperilla kohta puhtaaksi, tiivisteliimaa ja tuon putken kokoisella sisäreiällä varustetun kumiputken kappale, kumiputki halkaistaan ja laitetaan aluputken päälle vuotokohtaan, pikku lemmareilla kiinni ja siellä pysyy. Painettahan putkessa ei ole, joten tuo korjaus on ollut lähes vuoden ja ei vuoda
-
Comment