Tervehdys kaikille!
Kertokaapa missä vika... Huomasin tuossa napahelaa vaihtaessa. että vänkärin puolen napa oli paljon kevyempi nostaa ylöspäin kuin kuskin puoli. Eli silloin kun napahelan pultti oli jo irti. Tässä vaiheessahan napaa ei muu pidä kiinni kuin ylätukivarret, vetari, iskari ja ilmajousen palje. (ilmat laskettu pois) Kyseessä on siis ilmajousilla varustettu tourinki. Iskarit on uudet enkä jaksa uskoa että niissä olisi vikaa. Voiko vika olla ns. paineentasaus säiliössä? Ajaessa kaivonkanteen tms. vänkärinpuolen takarengas tärähtää samalla tavalla kuin apurungonpusla olisi rikki. (nekin on uusittu)
Kaunis kiitos jo näin etukäteen.
-Janne-
Kertokaapa missä vika... Huomasin tuossa napahelaa vaihtaessa. että vänkärin puolen napa oli paljon kevyempi nostaa ylöspäin kuin kuskin puoli. Eli silloin kun napahelan pultti oli jo irti. Tässä vaiheessahan napaa ei muu pidä kiinni kuin ylätukivarret, vetari, iskari ja ilmajousen palje. (ilmat laskettu pois) Kyseessä on siis ilmajousilla varustettu tourinki. Iskarit on uudet enkä jaksa uskoa että niissä olisi vikaa. Voiko vika olla ns. paineentasaus säiliössä? Ajaessa kaivonkanteen tms. vänkärinpuolen takarengas tärähtää samalla tavalla kuin apurungonpusla olisi rikki. (nekin on uusittu)
Kaunis kiitos jo näin etukäteen.
-Janne-
Comment