Announcement

Collapse
No announcement yet.

e39 jarrut

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • toperi
    Bimmer Rookie
    • Sep 2007
    • 105

    e39 jarrut

    epätietoinen ihmettelee kun tuossa vaihdoin jarrupalat koska merkkivalo syttyi palamaan. vaihdettuani palat totesin että tuo merkkivalo palaa edelleen. kysynkin siis että olisiko pitänyt vaihtaa se anturi myös uuteen vai onko joku muu hätänä?

    T-P
  • Cock
    Bimmer Fanatic
    • Jul 2003
    • 752
    • Tsadi

    #2
    Originally posted by toperi View Post
    epätietoinen ihmettelee kun tuossa vaihdoin jarrupalat koska merkkivalo syttyi palamaan. vaihdettuani palat totesin että tuo merkkivalo palaa edelleen. kysynkin siis että olisiko pitänyt vaihtaa se anturi myös uuteen vai onko joku muu hätänä?

    T-P
    Kyllähän se olis pitänyt se anturikin vaihtaa, johdot poikki anturissa.
    540i 6-Gang Touring -95 -ZzZz-
    Audi A6 C7 S-Line ABT

    Comment

    • peltone
      BTCF Member
      • Jan 2005
      • 8092
      • Willähde

      #3
      Anturi maksaa n. 10€ motonetissä. Edessä etupaloille vasemmalla puolella (kuskista katsottuna) ja takana oikealla puolella. Johdon voi myös katkaista ja päät liittää yhteen niin ei pala enää valo.
      Valo nollaaitse itsensä pienen hetken päästä kun anturi on vaihdettu tai päät yhdistetty.
      Eli ei vaadi erillistä vikamuistin nollaamista.
      E30 316 -87
      E91 325i -06
      E61 530d -06
      F10 520d -14
      ex. E30x9, E34x2, E39x2, E36x2 E46x3

      Comment

      • -Mage-
        Bimmer Fanatic
        • Oct 2005
        • 295
        • Vantaa

        #4
        Originally posted by peltone View Post
        ....Johdon voi myös katkaista ja päät liittää yhteen niin ei pala enää valo....
        [OT]Säästin 10€ mutten kertonut seuraavalle omistajalle...
        Oikeesti lopettakaa nää paukkulanka viritykset[/OT]
        Sorry "avautumisesta"

        Comment

        • peltone
          BTCF Member
          • Jan 2005
          • 8092
          • Willähde

          #5
          Originally posted by -Mage- View Post
          [OT]Säästin 10€ mutten kertonut seuraavalle omistajalle...
          Oikeesti lopettakaa nää paukkulanka viritykset[/OT]
          Sorry "avautumisesta"
          Kerroin mahdolliset vaihtoehdot Pienellä searchilla tuohon olisi varmasti törmännyt ja oisi asia tullut esille täälläkin.
          Itse johto katkeaa _todella_ aikaisin ja palojen valo syttyy killittämään tauluun vaikka paloissa on pintaa kuinka. Kyllä sen tietää sitten kun ne ovat oikeasti lopussa.
          ITSE olen kyllä aina vaihtanut anturitkin
          E30 316 -87
          E91 325i -06
          E61 530d -06
          F10 520d -14
          ex. E30x9, E34x2, E39x2, E36x2 E46x3

          Comment

          • toperi
            Bimmer Rookie
            • Sep 2007
            • 105

            #6
            Originally posted by peltone View Post
            Kerroin mahdolliset vaihtoehdot Pienellä searchilla tuohon olisi varmasti törmännyt ja oisi asia tullut esille täälläkin.
            Itse johto katkeaa _todella_ aikaisin ja palojen valo syttyy killittämään tauluun vaikka paloissa on pintaa kuinka. Kyllä sen tietää sitten kun ne ovat oikeasti lopussa.
            ITSE olen kyllä aina vaihtanut anturitkin
            OK!

            tattis näistä. hajempa uuren anturin ja laitan sen kiinni!

            Comment

            • M.J.P
              Bimmer Rookie
              • Jan 2007
              • 82

              #7
              Nostellaas. Käykö E36:n takajarrupalojen kuluneisuusanturi E39:n vastaavaan?

              Liitin taitaa olla kuitenkin sama, mutta riittääkö esim. johdon pituus?...ja käykö itse anturi jarrupalan koloon?

              Tallista löytys uusi E36:sen anturi, niin tarvitsisi ostaa erikseen uutta...vaikka se nyt paljon maksakaan

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎