Onko vinkkejä miten E39:n vetoakseleiden irrotus kannattaisi tehdä? Millainen ulosvetäjä pitää olla ja tarvitaanko myös "sisäänvetäjä" jolla akselin saa takaisin paikalleen? BMW:llä on tuohon oma työkalu, mihin se tulee kiinni kun vetoakseli vedetään takaisinpäin? Entä minkä kokoinen tuo 12-kulmainen mutteri on? Saako siihen sopivaa (pulttipyssyn) hylsyä työkalukaupoista vai onko tuo BMW:n oma keksintö?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 vetoakseleiden irrotus?
Collapse
X
-
Kele olisin laittanut TIS pdf:n mutta eihän tänne niitä saa.Last edited by Arnolds; 22-08-2008, 17:07.F26 xDrive20d TwinPower
EX:E60 535DA -06 ///M-Sport "-Individual: Moonstone metalllic+MerinoPlatinum+PianoBlack-"
Automaattivaihteisto remontit ammattitaidolla www.siekkinen.net
Comment
-
-
Tavallinen 2 käpälä ulosvetäjä on ihan hyvä tohon hommaan. Jos on oikeen lujas ni moukarilla lyö ulosvetäjän päähän. Takasin asennukseen ei tarvii mitään kunha putsaa ja rasvaa poorit ensin. Mutteri tais olla 36mm ja 12kulmainen. Hylsyä voi olla vaikee löytää mutta kyllä niitä jossain erikoisliikkeissä on, itse ostin sopivan lenkkiavaimen ja hitsasin sen lenkin sopivaan 6kulma hylsyyn. Ps. Meillä töissä ei ole mitään BMW erikoistyökaluja tohon hommaan.Last edited by sirkus; 22-08-2008, 17:18.Chrysler 300c crd touring 2010
Daily driver
Chevrolet Silverado 2500HD Duramax -08
Man cave on wheels
Chevrolet Camaro -71 LS 6.0 twin turbo /4L80E
Built not bought
V8, only juice&milk come in 2 litres
Kawasaki zzr1100 fighter
Ex: E46 330xd -04, E60 545i -04, E39 528i -96, E60 530i -03, E38 740d -01, E39 530d -02, E38 750i -98, E30 325e -85 ja E32 730i -88
Comment
-
Comment