Announcement

Collapse
No announcement yet.

M-sport sisäloksut e39

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jube
    Bimmer Enthusiast
    • May 2005
    • 9636
    • ...

M-sport sisäloksut e39

Mistäs olette ostaneet noita m-sport sisäloksun etuosia e39:siin ja mitä ovat maksaneet?
    Tuossa kun sovittelin uusia palikoita keulille (m-sport puskuri, facelift xenonit ja uudet suorat pellit) niin hoksasin toisen puolen loksun olevan halki niin nyt olisi sama laittaa molemmille puolin oikeat m-sport palikat kun kuitenkin toisen joutuu ostamaan.

Eli saako muualta kuin merkkiliikkeestä ja mitä missäkin maksaa?
    Ja jos jollakulla on tuollaiset ylimääräisenä niin kannattaa tarjota
    Näillä mennään:
    Toyota Corolla hybrid sport touring -21"After 20 years daily repair"
    BMW e30 320i cabriolet -90 "Back to the old school"
    BMW e34 525i -90 ”Museointia vaille”
    BMW e39 528ia M-sport -99 ”Käyttöharraste”
    MB c124 230CE -90 "Badboy"
    MB s204 220cdi -08 "Seutuauto"
  • eki_boomer
    Bimmer Fanatic
    • May 2006
    • 223
    • Klaukkala

Marmoritiskillä jotain n. 80€ / kpl. Ja itse en ole ainakaan muualta löytänyt, olis meinaan vaihtokunnossa...
    F31 moped edition...

Comment

• iikka
      Bimmer Enthusiast
      • Aug 2003
      • 2597
      • Oulu

merkkiliike tai ebay.de
      Speed costs, how fast you wanna go?

Comment

• Jube
        Bimmer Enthusiast
        • May 2005
        • 9636
        • ...

Ok. Kysäisempä merkkiliikkeestä ja varalta myös kl:stä kun saan varaosanumerot ensin selville.
        Kalliithan ne on, mutta kun toinen on jo rikki niin turhapa sitä on vain toiselle puolen uusia vääränlaista.

Jos jollakulla on tiedossa nuo varaosanumerot niin laittakaa ihmeessä näkyville?

Niin ja vielä toinenkin kysymys, kuuluuko m-sport puskurin alla olla sellainen kuminen "huuli", joka on prefacelift-puskurin alalaidassa kiinni?
        Last edited by Jube; 26-08-2008, 09:32.
        Näillä mennään:

Comment

• Dunky
          Bimmer Enthusiast
          • Feb 2003
          • 4929
          • Kotka

Katos: www.realoem.com
          Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita

Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.

Comment

• Jube
            Bimmer Enthusiast
            • May 2005
            • 9636
            • ...

Jaahns, näyttää olevan hieman erilainen myös tuo pohjamuovin etummainen osa.
            Passaakohan nuo m-sport sisäloksut ihan noin vaan noiden muiden prefacelift pohjamuovien kanssa yksiin, jottei jää rakoja väleihin :think
            Näillä mennään:

Comment

• whector
              Bimmer Rookie
              • Apr 2009
              • 169
              • N/a

moroo! en tiedä mikä tämä osa on nimeltään: http://img11.imageshack.us/i/img2419r.jpg/ (eli mun hienossa photoshoppauksessa on valkoisella ympyröity toi alaspäin suunnattu musta, pyöreä puskurin osa)

Eli mulla on m-sport puskurissa toi kyseinen musta osa vähän ottanut osumaa maahan aikaisemmalla omistajalla, ja olen kuullut että noi ei mahdollisesti paljoakaan maksaisi. Mutta mistäs noita voisi saada / ylipäätään millä nimikkeellä tota osaa voisi lähteä hakemaan?

Comment

• Clavurion
                BTCF Member
                • Feb 2005
                • 9157
                • Oulu

Originally posted by whector View Post
                moroo! en tiedä mikä tämä osa on nimeltään: http://img11.imageshack.us/i/img2419r.jpg/ (eli mun hienossa photoshoppauksessa on valkoisella ympyröity toi alaspäin suunnattu musta, pyöreä puskurin osa)

Eli mulla on m-sport puskurissa toi kyseinen musta osa vähän ottanut osumaa maahan aikaisemmalla omistajalla, ja olen kuullut että noi ei mahdollisesti paljoakaan maksaisi. Mutta mistäs noita voisi saada / ylipäätään millä nimikkeellä tota osaa voisi lähteä hakemaan?
                Olet kuullut väärin. Juuri kyseisestä osasta (Nr 14) tässä keskustelussa kyse. M-sportiin aivan törkeän hintainen muovilärpäkkeeksi. Omaa apukuskin puoleista olen paikannut kolvaamalla (muovihitsaus) ja vahvikkeeksi taustapuolelle peltiä poppareilla kiinni. Menee hyvin noin, kun näkyviltä osin kuitenkin ehjä.
                E39 530dA -02 M-Sport
                E53 X5 3.0dA -06 Sport
                * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
                Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.

Comment

• Thuppu
                  Bimmer Enthusiast
                  • Aug 2007
                  • 3626
                  • Seinäjoki

Originally posted by whector View Post

M-sport puskurin sisälokarien etuosat oli muistaakseni ~80e/kpl hintaiset marmoritiskillä kun niitä kysyin. Eli tuolta osa 14 ja M Aerodynamics package: http://www.realoem.com/bmw/showparts...27&hg=51&fg=75

Edit. Hidas...
                  BMW 740iA "ALPINA"
                  BMW 320d Touring e91 "M-Sport"
                  Audi UrS4 2.2 20vt Twincharged @624hv/737Nm
                  Audi 80q b4 2.2 20vt @488hv/620Nm

Comment

Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎