530 DAT Tuskailin pitkään ilmamassamittarivian kanssa. Uusi mittari eikä lainattu käytettykään tuonut parannusta kuolleeseen kohtaan välillä 1500-2500 rpm. Ei näkynyt vikakoodejakaan. Lopulta railpaineanturi tuli irrotettua ja putsattua, ja sillä se vika sitten poistui. Jäi kuitenkin ihmetyttämään, miksi se anturin putki ja ympäristö oli samanlaisessa mustassa mönjässä, jota löytyy imusatsin sisältä. Eikös suodatettu nafta pitäisi olla tosi puhdasta? Putsari on vaihdettu joka toisen öv:n välein. Olisiko se sotku kulkeutunut ulkoa O-renkaan ohi? Pitääkö nyt pelätä vikaa pa-puolella? Onko kukaan huomannut samaa ominaisuutta (omituisuutta)? Irrotin anturin viimeksi n 5000km sitten pätkivän tyhjäkäynnin takia, ja samassa töhnässä oli silloinkin.