Tervehdys! Bemareihin hullaantuneena ja pitkän harkinnan jälkeen, olen päätynyt 535 e39 koppaseen. Vuosimalli tulee olemaan 96-98. Olen yrittänyt etsiskellä täältä tietoa, mutta aika vähän on löytynyt. Eli jos joku viitsisi kertoa kyseisestä mallista... Onko kuinka huoleton ylläpitää? Mitä kannattaa erityisesti tarkastaa, kun on autoa ostamassa? Osien kalleudesta on varmaan turha kysyä Kuinkahan suuret verot tuollaiseen ropsahtaa? Kiitoksia vastauksista.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
535 e39
Collapse
X
-
Itse aikoinani päädyin tohon 540e39 ajettuani ensin 535:lla ja todettuani
tehojen eron aikast huimaavaksi käytössä.Riippuu tietty kuka mitäkin hakee jne mutta ei tartte sit olla hakemassa ainakaa tehoja heti lisää vaikka ei niitä nytkään liikaa ole . Omassa pelissä ei ole muuta vikoja ollut kuin paisuntasäiliö poksahti halki eräänä kauniina iltana ja vedet pihalle ,selvisin kuitenkin pelkän pytyn ja korkin vaihdolla .Bensaa menee kaikki mitä tankkiin laittaa ja vähän enemmän että sellasta ...
Comment
-
-
Originally posted by reddewil
Ja kepillä tietenki, jos et invalidi oo? :wink:
Paremmissa autoissa on mukavuus ykkösenä ja se riittää että yhtä vipstaakia käyttämällä auto siirtyy näpsäkästi paikasta toiseen...
JDKaikki autoni,, omassa käytössä olleita ainakin 50kpl...
https://jaridebner.kuvat.fi/kuvat/Om...kautta+aikain/
Comment
-
-
Ja kun on kokeillut em.yhdistelmää tai mitä tahansa muutakin e39:iä steptronicilla, koko manualiajatuskin puistattaa. Bemu on tehnyt yhden autohistorian hienoimmista automaateista(manialitoiminnolla) joten tässä kohdin ei oikeastaan ole edes vaihtoehtoja. e39:ssä manuali on kankea ja selvästi luonnoton loota ko.koriin/moottorien ominaisuuksiin.
Comment
-
-
mulla olis yks manuaalivaihteinen e39 535i ylimääräisenä osta pois ni ei tartte saksaan asti mennä hakemaan.Kalustoa: E60 530D, E24 Turbo, 1502, 633Csi, Ford F250, Dodge Twinturbo Swinger, Pontiac GTO -66, Buick Skylark -68, jne
- Official member of Team Järki & Kohtuus -
- You gotta pay to play -
Comment
-
-
Mitenkäs nuo viat tuossa 540? Kun lueskelin, että eivät olisi kaikkein helpompia (saattaa löytyä paljonkin vikoja. tosin tietysti autokohtaista)
Entäpä olisiko verot paljonkin suuremmat? Jostain olin lukevinani, että ainakin tuossa 540 on jokin erikoispinnoite sylintereissä? Että uskaltaako tuohon laittaa venäjän bensaa? On vaan raja tuossa lähellä, ja on muutenkin tullut käytyä tankkaamassa naapurimaassa viimeiset kolmevuotta. Olisi vaan huima säästö bensoissa, tosin tulee kyllä kalliiksi jos kone pamahtaa. :|
Comment
-
-
Toi 540i ehdottomasti, voimaa vähän eri lailla kun 535i:ssä. Toi 6-vaiht. manuaali olis ihan kiva mulle kun vielä pidän manuaaleista, mut sit on vaikee löytää samanhenkistä ostajaa autoo myydessä. No, vanhempana sit siirrytään automaatteihin ja onhan tota e38 740i:täkin saanu manuaali 6-speederinä.BMW M3 e90 6-spd ´08 Silverstone II
Mazda 6 2.0 Skyactiv-G Vision Automatic SW ´20
Ford Fiesta 1.0 Ti-VCT 80hv "Ahvenisto - 1.52 Edition" ´13
Comment
-
-
535i 3,5 8
Terve, olen 15 vuotta luottanut Stuttgard:in tuoetteisiin mutta, tuli viime viikolla käytyä Saksassa ja kun en löytänyt sopivaa mb:tä ja vastaan tuli
hieno 535i 3,5 V8 -98 automaatilla(tip). Kunnon koeajon jälkeen täytyi todeta että, kyllä ne Münchenikin pojat osaa autoja tehdä ja kun vielä hinnassakin päästiin ostajaa mielyttävään loppusummaan niin kaupathan siinä tuli tehtyä. Siis täysin vihreänä BMW omistajana tiedon jano on valtava, eli minkälainen tuo edellämainittu tekniikka on kestävyys/tyyppiviat mitä muuta autosta yleensä kannattaa tsekata? Ainakin ensimmäiset 600km on ollut pelkkää ajamisen suurta riemua,
autolla 2-omistajaa kilometrejä 92tkm, myyjänä hamburg:in suurin Opel/Cadi/Chevy piirimyyjä(metroauto), todella hieno palvelu ja myyjät Saksalaisia ei mitään autokebabpizzakauppiaita
Comment
-
-
535i 3,5 8
Terve, olen 15 vuotta luottanut Stuttgard:in tuoetteisiin mutta, tuli viime viikolla käytyä Saksassa ja kun en löytänyt sopivaa mb:tä ja vastaan tuli
hieno 535i 3,5 V8 -98 automaatilla(tip). Kunnon koeajon jälkeen täytyi todeta että, kyllä ne Münchenikin pojat osaa autoja tehdä ja kun vielä hinnassakin päästiin ostajaa mielyttävään loppusummaan niin kaupathan siinä tuli tehtyä. Siis täysin vihreänä BMW omistajana tiedon jano on valtava, eli minkälainen tuo edellämainittu tekniikka on kestävyys/tyyppiviat mitä muuta autosta yleensä kannattaa tsekata? Ainakin ensimmäiset 600km on ollut pelkkää ajamisen suurta riemua,
autolla 2-omistajaa kilometrejä 92tkm, myyjänä hamburg:in suurin Opel/Cadi/Chevy piirimyyjä(metroauto), todella hieno palvelu ja myyjät Saksalaisia ei mitään autokebabpizzakauppiaita
Comment
-
-
Originally posted by HXRMitenkäs nuo viat tuossa 540? Kun lueskelin, että eivät olisi kaikkein helpompia (saattaa löytyä paljonkin vikoja. tosin tietysti autokohtaista)
Entäpä olisiko verot paljonkin suuremmat? Jostain olin lukevinani, että ainakin tuossa 540 on jokin erikoispinnoite sylintereissä? Että uskaltaako tuohon laittaa venäjän bensaa? On vaan raja tuossa lähellä, ja on muutenkin tullut käytyä tankkaamassa naapurimaassa viimeiset kolmevuotta. Olisi vaan huima säästö bensoissa, tosin tulee kyllä kalliiksi jos kone pamahtaa. :|
Comment
-
Comment