Tämä näyttää olevan suosittu toimenpide m5board:lla, onko joku täällä Suomessa kokeillut? Suostuisivatkohan laittamaan X5 puslat M5:een Laakkosella?
X5 puslat E39 M5:een
Collapse
X
-
Kai ne Laakkosellakin laittavat kun vain käsket laittamaan... Eikai siinä sen ihmeellisempää ole. Varsinkin E39:ssä enää takuuta tuskin on
Ja varsinkin, jos menevät ihan plug 'n play-tyylillä kiinni, eli ei mitään modauksia tjsp.
Onkos mboardilla sitten ollut hyvinkin myönteisiä kokemuksia tuosta operaatiosta? :think
Comment
-
Ovat ainakin kovemmat/tukevammat kuin M5n alkuperäiset. Tyytyväisiä tuntuvat olevan.Originally posted by mailman View PostKai ne Laakkosellakin laittavat kun vain käsket laittamaan... Eikai siinä sen ihmeellisempää ole. Varsinkin E39:ssä enää takuuta tuskin on
Ja varsinkin, jos menevät ihan plug 'n play-tyylillä kiinni, eli ei mitään modauksia tjsp.
Onkos mboardilla sitten ollut hyvinkin myönteisiä kokemuksia tuosta operaatiosta? :think
Comment
-
Ei taida jenkeillä olla powerflexeistä tietoa? Ei noi X5:n puslat ainakaan silmämääräisesti miltään erityisen tukevilta näytä...
Comment
-
Niin, kyllä itse ainakin tekisin valinnan orkkiksen ja Powerflexin välillä, mutta voihan tuo X5 puslat olla sitten jotain tuosta välistä, mene ja tiedä.:think Onhan X5 raskaampi kuljetin joten luulisi noiden puslienkin hieman vankempia olevan, onko sitten täysin bolt on puslat M5:een niin.. Itse kyllä kallistun Powerflexin puolelle, mutta pitäisi vain laittaa tilaukseen.Originally posted by bemu2000 View PostEi taida jenkeillä olla powerflexeistä tietoa? Ei noi X5:n puslat ainakaan silmämääräisesti miltään erityisen tukevilta näytä...
Comment
-
Onko nyt sitte jotain erityistä että on nimenomaan M5:seen ei oo tullu perehdyttyä tuohon E39 alustaan niin paljoa vielä eli onko M-Sport II alustalla verrattuna M5 alustaan jotain radikaalia eroa? esim erikokoset tolpat tjms. oon käsittäny et V8:malleissa on jäykemmät iskarit & jouset keulassa... eli siis käviskö X5:sen puslat vaikka 530d:hen?sigpic
Now:Mercedes-Benz 280SE 6.8, Mercedes-Benz W204, Mercedes-Benz W201 M50T (1/4mile: 9.83 @ 239)
Comment
-
V8 koneisissa e39 malleissa etuakseli on niin erilainen, että olettaisin ettei puslat sovi pikkukoneisiin. Varmistuksen saa sitten viisaammlta tai mittaamalla.Originally posted by Exami View PostOnko nyt sitte jotain erityistä että on nimenomaan M5:seen ei oo tullu perehdyttyä tuohon E39 alustaan niin paljoa vielä eli onko M-Sport II alustalla verrattuna M5 alustaan jotain radikaalia eroa? esim erikokoset tolpat tjms. oon käsittäny et V8:malleissa on jäykemmät iskarit & jouset keulassa... eli siis käviskö X5:sen puslat vaikka 530d:hen?
Comment
-
Niin, ja ne X5 puslatlin ovat ilmeisesti nimenomaan V8 koneilla varustettujen X5:n puslat, en tiedä käyttävätkö "pienemmät" X5:t erilaisia puslia.Originally posted by Matula View PostV8 koneisissa e39 malleissa etuakseli on niin erilainen, että olettaisin ettei puslat sovi pikkukoneisiin. Varmistuksen saa sitten viisaammlta tai mittaamalla.
Comment
-
X5:n etutuenta on yhteneväinen 3.0-4.8 koneissa.Originally posted by Apinamies View PostNiin, ja ne X5 puslatlin ovat ilmeisesti nimenomaan V8 koneilla varustettujen X5:n puslat, en tiedä käyttävätkö "pienemmät" X5:t erilaisia puslia.
Joku kuka saa käsiinsä X5 puslat sekä pikku e39 puslat voisi niitä verrata. wink
Comment
-
Ja e39 v8 mallit/e38 kaikki mallit käyttää samoja puslia.Chrysler 300c crd touring 2010
Daily driver
Chevrolet Silverado 2500HD Duramax -08
Man cave on wheels
Chevrolet Camaro -71 LS 6.0 twin turbo /4L80E
Built not bought
V8, only juice&milk come in 2 litres
Kawasaki zzr1100 fighter
Ex: E46 330xd -04, E60 545i -04, E39 528i -96, E60 530i -03, E38 740d -01, E39 530d -02, E38 750i -98, E30 325e -85 ja E32 730i -88
Comment
Comment