Kun on lueskellut useita tärinä- ja tutinathreadeja niin niiden perusteella on tullut tehtyä ehkä yleisimmät vaihdot (osat oli tosiaan finaalissa 210 000 km jälkeen) eli:
1. Iskarit
2. Jarrulevyt ja palat
3. Takakelkan puslat
4. Etupään reaktiotankojen puslat
5. Renkaat tasapainoitettu
6. Nelipyöräsuuntaus tehty
Tutina ja tärinä vaan jatkuu. Ratti ei juuri tärise ja ohjaus ja meno nyt suoraa ja täsmällistä.
Mitä kannattaisi seuraavaksi tehdä ???
1. Iskarit
2. Jarrulevyt ja palat
3. Takakelkan puslat
4. Etupään reaktiotankojen puslat
5. Renkaat tasapainoitettu
6. Nelipyöräsuuntaus tehty
Tutina ja tärinä vaan jatkuu. Ratti ei juuri tärise ja ohjaus ja meno nyt suoraa ja täsmällistä.
Mitä kannattaisi seuraavaksi tehdä ???
Comment