1997 E39 M52B20
Tosiaan, eli: muutama päivä sitten oli peilijäiset tiet, ja oma kilpuri sattukin jäämään mäkisellä alueella sinne tänne jumiin yhteensä noin 6 tunniksi. Auto oli tyhjäkäynnillä aika paljon, mikä ei ilmeisesti hyväksi ole varsinkaan jos auto kallellaan vähän minnekin suuntaan.
Sen jälkeen alkoi ongelmat, auto tuntui käyvän vajailla ja kaasu heijaili itsestään välillä rajustikin. Noh sitten päästiin kotiin ja seuraavana aamuna ei lähtenyt käyntiin. Ei millään, hinkuttaa vaan ja bensa haisi. Apuvirralla noin 10min jälkeen heräsi eloon, vaikkakin vaivalloisesti. Nyki ja booaili ajossa. Takaisin kotiin ja seuraavana päivänä uutta yritystä.
Eilen saatiin maffin ja kaasuläpän putsauksen jälkeen lopulta käyntiin 2 akullisella ja lopulta melkein 10min apuvirralla, startatessa bensa haisee ja hetken päästä humahtelee putkessa/ilmansuodattimessa kunnes alkaa tovin päästä hörähtelemään.
Lopulta alko kakomaan ja hörähtelemään ja sit lähti, ei vaan pysy käynnissä heti vaan booailee ja tukehtuu jos ei näpyttele kaasua kokoajan, siinä vaiheessa parin starttauksen jälkeen saattaa jäädä käyntiin.
Maffin liittimen kun nyppäsee irti siinä vaiheessa, niin käy tyhjää melkein täydellisesti ja vetää ihan normaalisti ajossa. Sammuttaa ei uskaltanut, kun niin viimesimmillään akku ettei kylälle kiinnostellut jäädä.
Olisko se mahollinen probleemi sit maffissa vai esim. se kampuran asentotunnistin, jos lyö seokset/ajotuksen fituralleen startatessa?
Ja juu vikakoodit ois hyvä lukasta, mut tällä hetkel hankalaa tääl keskellä ei mitään.
Tosiaan, eli: muutama päivä sitten oli peilijäiset tiet, ja oma kilpuri sattukin jäämään mäkisellä alueella sinne tänne jumiin yhteensä noin 6 tunniksi. Auto oli tyhjäkäynnillä aika paljon, mikä ei ilmeisesti hyväksi ole varsinkaan jos auto kallellaan vähän minnekin suuntaan.
Sen jälkeen alkoi ongelmat, auto tuntui käyvän vajailla ja kaasu heijaili itsestään välillä rajustikin. Noh sitten päästiin kotiin ja seuraavana aamuna ei lähtenyt käyntiin. Ei millään, hinkuttaa vaan ja bensa haisi. Apuvirralla noin 10min jälkeen heräsi eloon, vaikkakin vaivalloisesti. Nyki ja booaili ajossa. Takaisin kotiin ja seuraavana päivänä uutta yritystä.
Eilen saatiin maffin ja kaasuläpän putsauksen jälkeen lopulta käyntiin 2 akullisella ja lopulta melkein 10min apuvirralla, startatessa bensa haisee ja hetken päästä humahtelee putkessa/ilmansuodattimessa kunnes alkaa tovin päästä hörähtelemään.
Lopulta alko kakomaan ja hörähtelemään ja sit lähti, ei vaan pysy käynnissä heti vaan booailee ja tukehtuu jos ei näpyttele kaasua kokoajan, siinä vaiheessa parin starttauksen jälkeen saattaa jäädä käyntiin.
Maffin liittimen kun nyppäsee irti siinä vaiheessa, niin käy tyhjää melkein täydellisesti ja vetää ihan normaalisti ajossa. Sammuttaa ei uskaltanut, kun niin viimesimmillään akku ettei kylälle kiinnostellut jäädä.
Olisko se mahollinen probleemi sit maffissa vai esim. se kampuran asentotunnistin, jos lyö seokset/ajotuksen fituralleen startatessa?
Ja juu vikakoodit ois hyvä lukasta, mut tällä hetkel hankalaa tääl keskellä ei mitään.
Comment