Parviälyltä apuja? Otsikon auto poltti moot valoa ilman muita oireita aiemmin. Muistissa Lambdan lämmitys. Johtosarjaa pitkin oli uinut öljyä mootohjainlaitteelle saakka. Johtoja korjattiin, boxi vaihdettiin, ja vika poistui. Sen sijaan alkoi toinen oire: moottori käy siististi hetken aikaa, jonka jälkeen alkaa käydä vajailla. Nyt muistissa sytkatkoja ja ajoittain laiha seos. Vika ja merkkivalo poistuu, kun auton käynnistää uudelleen, mutta toistuu aina.Alipaineletkuja oli muruina ainakin, jotka korjattu ainakin niiltä osin kun niitä löytyi, Haitari ehjä. Olisko vinkkejä miten jatketaan? Muistit luettu jollain tarviketesterillä. Imuvuotoja edelleen vai muuta? Auton kuntoutumiseen johtavasta vinkistä kuitataan joku pieni palkkio
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 525i 2004 M54B25
Collapse
X
-
Teetä savutustesti, niin näkee mistä tulee ilmat läpi. Saattaa olla venttiilikopan tiivistettä, haljennutta koppaa, huohotinta putkineen sun muuta hapertuvaa ja uusittavaa tavaraa taustasyynä. Samalla voi olla lambdojakin tarpeen uusia. Puolat näissä on aika kestäviä, mutta kyllä ne alaosat tutit voisi harkita uusittavan mikäli vielä alkuperäiset.N57D30O1 - B47D20O0 - N47D20O1- M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20
BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja muita juttuja. Myös etäyhteydellä
Webasto ja Eberspächer vikadiagnostiikka.
Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben.
Tampere
-
-
DISAn alipainekellon kalvo kannattaa ainakin tsekata jos ei muita imuvuotoja löydy.E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
E39 523i M Sport '00, Titansilber
Comment
-
Comment