Announcement

Collapse
No announcement yet.

Catalyst Not Passed ja Oxygen Sensor Not Passed (e39, 520i 2001)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kylläbemu
    Bimmer Rookie
    • Dec 2006
    • 61

    Catalyst Not Passed ja Oxygen Sensor Not Passed (e39, 520i 2001)

    Moikka! OBD2 lukija ilmoittaa seuraavia. Osaatteko sanoa todennäköisimmän syyn tähän ongelmaan. Kuvissa näkyy tarkennettuna 2 Bank 1. Kuvissa merkattu ajon aikana otetut lukemat. Oireena kylmäkäyntihäiriö, mikä poistuu kun kone lämmin. Lisäksi sinivalkoista savua kun kylmänä kaasuttaa kovaa tai valoista lähtiessä kaasuttaa kovempaa. Ei ole vikakoodeja.

    Kiitti jeesistä!

    Click image for larger version  Name:	Screenshot_20241113_074741.jpg Views:	17 Size:	151.6 KB ID:	5516972 Click image for larger version  Name:	Screenshot_20241113_074650.jpg Views:	16 Size:	107.2 KB ID:	5516973 Click image for larger version  Name:	Screenshot_20241113_074732.jpg Views:	16 Size:	118.2 KB ID:	5516974 Click image for larger version  Name:	Screenshot_20241113_075535.jpg Views:	16 Size:	81.6 KB ID:	5516975
    Last edited by kylläbemu; 13-11-2024, 09:59. Reason: Lisätty: Ei vikakoodeja
  • Pazi88
    Moderator
    • Jan 2007
    • 11078
    • Oulu

    #2
    Mitä vikakoodeja se valittaa?

    Instagram, YouTube kanava
    ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva

    Comment

    • Heguli 31
      BTCF Member
      • Oct 2004
      • 9987
      • KVLA

      #3
      Asiaa sivuten: Kuka on niin hölmö, että "kylmänä kaasuttaa kovaa tai valoista lähtiessä kaasuttaa kovempaa"??? Hajoaa nuo muutenkin.

      Comment

      • kylläbemu
        Bimmer Rookie
        • Dec 2006
        • 61

        #4
        Pazi88: Ei vikakoodeja.
        Heguli 31: Kaikki on suhteellista mikä on kovaa, koitan vaan selittää oireita, sun kommentti ei ainakaan apuja tuonut.

        Comment

        • azlakki
          Bimmer Rookie
          • Oct 2015
          • 88
          • Tampere

          #5
          Katso livedatasta miten jännitteet vaihtelee, etummaisten pitäisi sahata välillä 0.1V - 0.9V melko ripeästi. Takimmaiset kuuluisi piirtää n. 0.75V kokoajan ja niiden pitäisi siellä pysyäkin, ne osallistuu myös jonkin verran seossuhteen säätelyyn. Itse tekisin savutestin mahdollisten vuotojen paikantamiseksi jos haukkoo ilmaa niin sekoittaa kyllä kaiken. Savustuksessa myös huohotin letkuinen tulee tsekattua onko vuotoa. Jos huohotin on tukossa/kalvo rikki niin mahdollinen syy sinisavuun ja käyntihäiriöönkin.

          Comment

          • Heguli 31
            BTCF Member
            • Oct 2004
            • 9987
            • KVLA

            #6
            Originally posted by kylläbemu View Post
            Heguli 31: Kaikki on suhteellista mikä on kovaa, koitan vaan selittää oireita, sun kommentti ei ainakaan apuja tuonut.
            Valitettavasti tuo "suhteellisuus" ei ainakaan minulle auennut tuosta ykköspostistasi. Joten siksi tuota kovaa kaasuttelua kylmällä koneella ihmettelin.

            Comment

            • kylläbemu
              Bimmer Rookie
              • Dec 2006
              • 61

              #7
              Originally posted by Heguli 31 View Post

              Valitettavasti tuo "suhteellisuus" ei ainakaan minulle auennut tuosta ykköspostistasi. Joten siksi tuota kovaa kaasuttelua kylmällä koneella ihmettelin.
              Ei auennut ei. Odotan muiden apuja mutta kiitos vastauksesta

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎