Announcement

Collapse
No announcement yet.

E39 low mittariston tilalle high mittaristo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Samppae39
    Bimmer Enthusiast
    • Feb 2009
    • 1639
    • Vähäkyrö

    E39 low mittariston tilalle high mittaristo

    Sain päähänpiston, että tollanen ois kiva. Löyty sopiva mittaristokin ja auto mistä ottaa johdot jäähytinnesteen anturille. Tehtaan pdf:stä löytyy kytkentäkaavio adapterijohdon tekoon. Sellasta tuskin vahingossakaan mistään löytyy valmiina. Eli sellanen pitää varmaan ite tehä.

    Löysin vanhoja keskusteluja, missä luki, että pitää merkkiliikkeessä koodata uus mittaristo. Joko sen pystyy tekemään joku harrastaja?

    Onko jotain muuta huomioitavaa?
  • Jarger
    Bimmer Enthusiast
    • Mar 2005
    • 3842
    • Finnland

    #2
    Täällä kans tuo tekemättä. Ilmeisesti, jos oon oikeen ymmärtänyt, alkupäässä ei välttämättä tarvitse piiriä vaihtaa? Heitä sitten kuvia johtohommista jos teet. Oma auto pukeilla ja pihalla niin ei tule tehtyä aikoihin, mutta toki hyvät ohjeet ois kivat
    Negatiiviset kauppakokemukset:
    Kaj Blomqvist nick kaizzu ja juttu sekä suolaus

    Comment

    • aae30
      BTCF Member
      • May 2010
      • 2717
      • .fi

      #3
      Originally posted by Samppae39 View Post
      Löysin vanhoja keskusteluja, missä luki, että pitää merkkiliikkeessä koodata uus mittaristo. Joko sen pystyy tekemään joku harrastaja?
      juu siinähän se vaihtuu kuin muutkin osat, jos ei kilsoihin tarvi koskea, eli vin vaihtoon, ja koodaukset(optiot mitä autosta löytyy, kuten onko ilmaperä jne.) kuntoon.
      Sorry I'm Not Sorry
      E34 540iA 93 sedan
      E34 540iA 93 sedan
      E39 530iA 00 touring

      Comment

      • Clavurion
        BTCF Member
        • Feb 2005
        • 9157
        • Oulu

        #4
        Johdotuspuolellahan siinä pitää myös alkuperäinen K-väylän johdotus jakaa K-väylän ja I-väylän johdotukseen omille jakorimoilleen.
        E39 530dA -02 M-Sport
        E53 X5 3.0dA -06 Sport
        * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
        Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.

        Comment

        • Samppae39
          Bimmer Enthusiast
          • Feb 2009
          • 1639
          • Vähäkyrö

          #5
          Originally posted by Clavurion View Post
          Johdotuspuolellahan siinä pitää myös alkuperäinen K-väylän johdotus jakaa K-väylän ja I-väylän johdotukseen omille jakorimoilleen.
          Joo ja samalla joku rima poistaa kokonaan, jos ohjeet tulkitsin oikein.

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎