Elikkä homman nimi on se, että olen vaihtanut nyt hammastangon, raidetangot päineen, ohjaustehostimen pumppu+kaikki letkut&säiliö, nesteet vaihdettu ja järjestelmässä CHF 11S nestetiä huuhdeltu. Auton ollessa ilmassa ratti ei lukitu kun kääntää täydet oikeat tai vasemmat. Renkaat alla maassa ratti jää jumiin jos kääntää täydet vasempaan ja auto on ollut nelipyöräsuuntauksessa. Vanha hammastanko keräs niin kovat paineet, kun pakitin ratti ääriasennossa että toinen hammastangolle tuleva putki räjähti ja sitä en nyt haluis enää uusiksi. Kaikki vinkit otetaan vastaan miten tälläisen ominaisuuden saisi fixattua.
E39 ratti lukittaa/jumittaa ääriasennossa
Collapse
X
-
Ongelma on todennäköisesti mekaanisessa lukkiutumisessa tai ohjausvaihteen virheellisessä asennuksessa.
On mahdollista, että uusi ohjausvaihde ei sovi aktiiviohjausjärjestelmällä varustettuun malliin.
Kannattaa myös tarkistaa ohjauksen rajoittimien oikea asennus ja varmistaa, että pumppu tuottaa oikean paineen.
-
Comment