Eli potilaana 96 vuoden sinkkuvanos m52.
Kone nostaa lämmöt ajossa salavalikon mukaan 105-107 asteeseen. Ei kuitenkaan keittele ja kestää käyttää tyhjäkäynnillä. Myös lämmintä tulee hyttiin (ajossa ja tyhjäkäynnillä) niin että melkeen tekee pahaa pitää kättä keskisuulakkeella. Myös lämpömittari pysyy tasaisesti keskellä. Nestettä ei tarvitse lisäillä.
Autoon on vaihdettu varmuuden vuoksi viime huollon yhteydessä vesipumppu termostaatti+kotelo sekä paisuntasäiliön korkki. Ennen huoltoa ja huollon jälkeen moottorin käyttölämpötila pysynyt samana.
Onko ideoita kannattaako huolestua vai antaa mennä vaan?
Lähinnä siksi kyselen kun kaverilla samanlainen auto ja siinä lämmöt seilaavat 95-98 asteen välillä.
Kone nostaa lämmöt ajossa salavalikon mukaan 105-107 asteeseen. Ei kuitenkaan keittele ja kestää käyttää tyhjäkäynnillä. Myös lämmintä tulee hyttiin (ajossa ja tyhjäkäynnillä) niin että melkeen tekee pahaa pitää kättä keskisuulakkeella. Myös lämpömittari pysyy tasaisesti keskellä. Nestettä ei tarvitse lisäillä.
Autoon on vaihdettu varmuuden vuoksi viime huollon yhteydessä vesipumppu termostaatti+kotelo sekä paisuntasäiliön korkki. Ennen huoltoa ja huollon jälkeen moottorin käyttölämpötila pysynyt samana.
Onko ideoita kannattaako huolestua vai antaa mennä vaan?
Lähinnä siksi kyselen kun kaverilla samanlainen auto ja siinä lämmöt seilaavat 95-98 asteen välillä.
Comment