Announcement

Collapse
No announcement yet.

E39 jarrupalojen kuluneisuuden tunnistinjohto?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Glycoli
    Newbiemmer
    • Oct 2006
    • 14
    • Planet Earth

E39 jarrupalojen kuluneisuuden tunnistinjohto?

Onko jollain tietoa, mistä vasemmalle takajarrupaloille tulee em. tunnistinjohto. Mulla on koko piuhahässäkkä liittimineen kadonnut taivaan tuuliin . Ainakin oikealla puolella ko. johto tulee abs:n liittimien viereen kiinni muovilokasuojan taakse. Siitä menee läpiviennillä takaluukkuun ja edelleen takapenkin yläkulman kautta jne. Vasemmalta puolelta ei löydy todellakaan jälkeäkään koko johdosta vaikka olen kohta puoli autoa purkanut. :think (Jarrujen varoitusvalo palaa ja välillä myös luistonesto sekä ABS varoitukset päällä = ei hyvä.) Apuja kaivataan!
  • Dunky
    Bimmer Enthusiast
    • Feb 2003
    • 4929
    • Kotka

Kulumisen seuranta johto ei ole kuin toisella puolella autoa. Eli yksi per akseli
    Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita

Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.

Comment

• _Pietu_
      BTCF Member
      • Oct 2005
      • 3660
      • Kuopio / Maaninka

Ei mitään hajua, mutta voisiko olla että siellä ei edes ole johtoa? ainakin e36:ssa johto on vain edessä vasemmalla ja oikealla takana...:think
      BMW F25 xDrive 20d
      ex BMW e91 320dA
      ex BMW e36 325i
      - SAWO CONNECTION - - Normaalisti kännissä ja alasti
      Normaalisti peukalo keskellä kämmentä

Comment

• peltone
        BTCF Member
        • Jan 2005
        • 8092
        • Willähde

Originally posted by _Pietu_ View Post
        Ei mitään hajua, mutta voisiko olla että siellä ei edes ole johtoa? ainakin e36:ssa johto on vain edessä vasemmalla ja oikealla takana...:think
        Vasen etu ja oikee taka.
        E30 316 -87
        E91 325i -06
        E61 530d -06
        F10 520d -14
        ex. E30x9, E34x2, E39x2, E36x2 E46x3

Comment

• Glycoli
          Newbiemmer
          • Oct 2006
          • 14
          • Planet Earth

No voe s..t.n.!! Niin tietysti! Vaikee on löytää jos ei alunperin oo piuhaa ollutkaan! Hyvä minä kröhöm!
          Hyvä ku oon ihan itse omin pienin kätösin viimeksi palat ja levyt vaihtanu, mut en silti asiaa muistanut. Taitaa siis olla tarpeen tarkastaa ne olemassa olevat tunnistinjohdot
          Kiitos teille joilla ajatus tallella!

Comment

• Risto113
            Bimmer Enthusiast
            • Feb 2005
            • 1204
            • GrassLake

jos palojen valo palaa, tarkista toki ne kulumisanturit/johdot.

...mutta luistoneston ja ABS:n merkkivalon palamiseen tai toimintaan ne ei vaikuta pätkääkään, niiden suhteen vikakoodien lukuun!

Comment

• Glycoli
              Newbiemmer
              • Oct 2006
              • 14
              • Planet Earth

Originally posted by Risto113 View Post
              jos palojen valo palaa, tarkista toki ne kulumisanturit/johdot.

...mutta luistoneston ja ABS:n merkkivalon palamiseen tai toimintaan ne ei vaikuta pätkääkään, niiden suhteen vikakoodien lukuun!
              Joo, lienee vikaa myös ABS järjestelmässä, kun viitisen kertaa on jarrupoljin alkanut täristeleen kävelyvauhdissa kevyesti jarruttaessa(kytkin pohjassa). Varoitusvalot (abs ja luistonesto) on syttynyt 2 kertaa, mut molemmilla kerroilla poistuneet kun on katkaissut virrat ja käynnistäny uudelleen. Täytyypä viedä vikakooditutkintaan.

Comment

Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎