Onko jollain tietoa, mistä vasemmalle takajarrupaloille tulee em. tunnistinjohto. Mulla on koko piuhahässäkkä liittimineen kadonnut taivaan tuuliin . Ainakin oikealla puolella ko. johto tulee abs:n liittimien viereen kiinni muovilokasuojan taakse. Siitä menee läpiviennillä takaluukkuun ja edelleen takapenkin yläkulman kautta jne. Vasemmalta puolelta ei löydy todellakaan jälkeäkään koko johdosta vaikka olen kohta puoli autoa purkanut. :think (Jarrujen varoitusvalo palaa ja välillä myös luistonesto sekä ABS varoitukset päällä = ei hyvä.) Apuja kaivataan!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 jarrupalojen kuluneisuuden tunnistinjohto?
Collapse
X
-
Originally posted by _Pietu_ View PostEi mitään hajua, mutta voisiko olla että siellä ei edes ole johtoa? ainakin e36:ssa johto on vain edessä vasemmalla ja oikealla takana...:thinkE30 316 -87
E91 325i -06
E61 530d -06
F10 520d -14
ex. E30x9, E34x2, E39x2, E36x2 E46x3
Comment
-
-
No voe s..t.n.!! Niin tietysti! Vaikee on löytää jos ei alunperin oo piuhaa ollutkaan! Hyvä minä kröhöm!
Hyvä ku oon ihan itse omin pienin kätösin viimeksi palat ja levyt vaihtanu, mut en silti asiaa muistanut. Taitaa siis olla tarpeen tarkastaa ne olemassa olevat tunnistinjohdot
Kiitos teille joilla ajatus tallella!
Comment
-
-
Originally posted by Risto113 View Postjos palojen valo palaa, tarkista toki ne kulumisanturit/johdot.
...mutta luistoneston ja ABS:n merkkivalon palamiseen tai toimintaan ne ei vaikuta pätkääkään, niiden suhteen vikakoodien lukuun!
Comment
-
Comment