Ongelma: Olen ajanut yhtä E39 M5:sta eläissäni, auto oli hintaluokkansa halvimpia edustajia, ja tästä on alle vuosi kun ajoin. Auto meni _USKOMATTOMAN_ mukavasti moottoritiellä. Oli vaikea käsittää että auto on 400hp hirmu. Auton ajettavuus tuntui muutenkin olevan tip-top.
Olen myös ajanut e38:ia, sellaista, joka sisäkunnoltaan näyttää enemmän siltä että sielä olisi käynyt käsikranaatti ja autossa suuren suuret vanteet. Olipa aika shokki kun tämä e38 meni aivan yhtä mukavasti ja luotisuoraan kuin E39 M5, vaikka jarrutuksissa täristi jne, alustan palikat ei ihan siis kohdallaan ollut.
Sen sijaan eniten olen ajanut E39:jä, ja näitä on melkoisen monta, joista yksikään ei ole mennyt kuin edellä mainitut autot. Aina on jotain (yleensä pientä) sanomista. Kuuluuko tämä asiaan, onko E39 niin paljon halvempi? Vai onko kaikissa ajamissani autoissa ollut vikaa?
Siis nyt puhutaan siitä lopullisesta silauksesta. Toki parhaat E39:t on menneet melkoisen pehmeästi ja nätisti, mutta se samanlainen säväytys kuin E38 ja M5 kohdalla on puuttunut. Miten ko. autojen alustat eroaa?
Olen myös ajanut e38:ia, sellaista, joka sisäkunnoltaan näyttää enemmän siltä että sielä olisi käynyt käsikranaatti ja autossa suuren suuret vanteet. Olipa aika shokki kun tämä e38 meni aivan yhtä mukavasti ja luotisuoraan kuin E39 M5, vaikka jarrutuksissa täristi jne, alustan palikat ei ihan siis kohdallaan ollut.
Sen sijaan eniten olen ajanut E39:jä, ja näitä on melkoisen monta, joista yksikään ei ole mennyt kuin edellä mainitut autot. Aina on jotain (yleensä pientä) sanomista. Kuuluuko tämä asiaan, onko E39 niin paljon halvempi? Vai onko kaikissa ajamissani autoissa ollut vikaa?
Siis nyt puhutaan siitä lopullisesta silauksesta. Toki parhaat E39:t on menneet melkoisen pehmeästi ja nätisti, mutta se samanlainen säväytys kuin E38 ja M5 kohdalla on puuttunut. Miten ko. autojen alustat eroaa?
Comment