Eli kuinka paljon maksaa ja kuinka iso homma on itse jälkiasentaa E39:iin vakionopeudensäädin ?
E39:n vakkarin jälkiasennus?
Collapse
X
-
Originally posted by pheno View PostEli kuinka paljon maksaa ja kuinka iso homma on itse jälkiasentaa E39:iin vakionopeudensäädin ?Last edited by buksin-1; 08-12-2008, 11:38.Vikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
SISUSTAT modaukset
-
-
Originally posted by pheno View PostKyseessä olisi -01 TouringVikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
SISUSTAT modaukset
Comment
-
-
Originally posted by pheno View PostRatti mallia perus, eli ei ole monitoimiratti. Vaatinee siis myös erillisen viiksen.
Toinen vaihtoehto on hommata heti esim. sportti ratti, jossa nappulat ovat erillään bägistä (sporttirateissa eri bägi, kuin vakiossa).Vikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
SISUSTAT modaukset
Comment
-
-
Ratin/bagin vaihdon lisäksi tarvitaan myös johtosarja. Ohjeaika asennukselle on 1,5-2hBMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Comment
-
-
Originally posted by buksin-1 View PostEi vaan, jos ratti on vakiomallia, pitää siihen ostaa ns. MF bägi eli airbag, jossa reunoissa on ne nappulat valmiina.
Toinen vaihtoehto on hommata heti esim. sportti ratti, jossa nappulat ovat erillään bägistä (sporttirateissa eri bägi, kuin vakiossa).BMW 530iA Touring -05
Comment
-
-
Originally posted by markok View PostOnko noissa rattiin tulevissa napeissa jotain "älyä" jos ei voi kytkeä esim. erilliseen viikseen noita nappeja?
Onhan noissa ratin nappuloissa muutakin kun pelkkä vakkari....Vikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
SISUSTAT modaukset
Comment
-
-
Originally posted by buksin-1 View Postvakkarin viiksi ja E39:think
Onhan noissa ratin nappuloissa muutakin kun pelkkä vakkari....BMW 530iA Touring -05
Comment
-
-
E39 530iAT, vuosimalli 2002 (valmistettu 2001/10). Autossa uudempi M-ratti ilman vakkaria+nappeja. Kuinka kallis operaatio olisi istuttaa vakkari + napit tähän rattiin?’11 E70 X5 40d LCI M-Sport
'02 VW Golf 1.4i
Ex: ’09 E91 320xDA LCI Touring M-Sport
’01 E39 M5, '08 E61 520dA LCI Touring M-sport, ’01 E38 730dA,´01 E39 530i Touring
Comment
-
-
Originally posted by 174000 View PostE39 530iAT, vuosimalli 2002 (valmistettu 2001/10). Autossa uudempi M-ratti ilman vakkaria+nappeja. Kuinka kallis operaatio olisi istuttaa vakkari + napit tähän rattiin?Vikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
SISUSTAT modaukset
Comment
-
-
Eli onko asia näin, että jostain vuodesta ylöspäin on kaikki tarvittava lukuunottamatta nappeja ja johtosarjaa?! Oma autoni on -96:nen ja siinä näyttäisi olevan kaikki samat härvelit/vaijerit jne. kaasuläpn yhteydessä kun kaverin 97:ssa jossa on vakkari...? :thinkE91 320d ///M-Sport "Voll"
E28 530d (M57D30N2) "ikuisuusprojekti"
Comment
-
-
Originally posted by jones69 View PostEli onko asia näin, että jostain vuodesta ylöspäin on kaikki tarvittava lukuunottamatta nappeja ja johtosarjaa?! Oma autoni on -96:nen ja siinä näyttäisi olevan kaikki samat härvelit/vaijerit jne. kaasuläpn yhteydessä kun kaverin 97:ssa jossa on vakkari...? :think
Comment
-
Comment