Puhaltaa vasemmalta puolelta kabiiniin kylmää ja oikealta lämmintä.
Autossa on man. ilmastointi ja puhallus lämp.tila säätyy vain yhdestä säätimestä. Moottorin lämmöt norm. mutta matka-ajossa vas. puhallus viilenee ja jouto-käynnissä hieman lämpenee.
Yritän pois-sulkea ongelmia ja etsiä ratkaisua.
1. Termari vaihdettu
2. Vesipumppu vaihdettu
3. Paisarin korkki vaihdettu
4. Ilmattu
5. Lämppärin kennon letkut yhtä lämpöiset (vesi menee ja tulee ja kiertovesipumppu toimii .... eikös niin ?)
6. Yksi lämmönsäädin kabiinissa ja yksi vesiventtiili ( eihän voi säätää, eri lämp.tiloja, eri puolille)
Voisiko olla jokin "läppä/servo/ventiili" joka ohjaa puhallusta ilmakanavissa, kun varsinkin matka-ajossa "hörppää" raitista sekaan ???
Onko kenelläkään kokemuksia, neuvoja tai kuvia ongelmaan?
PS, Viime talvena (-07) toimi ihan hyvin,
Autossa on man. ilmastointi ja puhallus lämp.tila säätyy vain yhdestä säätimestä. Moottorin lämmöt norm. mutta matka-ajossa vas. puhallus viilenee ja jouto-käynnissä hieman lämpenee.
Yritän pois-sulkea ongelmia ja etsiä ratkaisua.
1. Termari vaihdettu
2. Vesipumppu vaihdettu
3. Paisarin korkki vaihdettu
4. Ilmattu
5. Lämppärin kennon letkut yhtä lämpöiset (vesi menee ja tulee ja kiertovesipumppu toimii .... eikös niin ?)
6. Yksi lämmönsäädin kabiinissa ja yksi vesiventtiili ( eihän voi säätää, eri lämp.tiloja, eri puolille)
Voisiko olla jokin "läppä/servo/ventiili" joka ohjaa puhallusta ilmakanavissa, kun varsinkin matka-ajossa "hörppää" raitista sekaan ???
Onko kenelläkään kokemuksia, neuvoja tai kuvia ongelmaan?
PS, Viime talvena (-07) toimi ihan hyvin,
Comment