eli, semmosta aattelin jos laittais weballe oman akun. oon kiintyny siihen et aina on sisätilat ja kone lämmin kun lähtee liikkeelle. ongelma onkin lähinnä aamuisin kun on ollu reilummin pakkasta ja pikkumatkoja ajettavana, tuntuu välil et lähtee laiskasti käyntii ja joku kertahan ei sit lähe... (akku on uusi 110Ah)
jos joku on tällaista toteuttanu, olisin kiinnostunu..
millanen akku weballe, koko, minkä tyyppinen? jotenki pitäis kytkeä et latautuis niinkuin auton akku ja weba ottais virtansa vain siitä ja mihin sen akun piilottais siististi( jos joku pieni geeliakku riittäis senhän mahtuis änkee pellin alle..)
Tällaisista tiedoista olisin kiitollinen! akkulaturi ja johtoviritykset ei oikeen kiinnosta kun se webaston idea olis toimii omana itsenäisenä lisä- ja esilämmittimenä:think tää on tietysti vaan mun mielipide...
kiittää etukäteen!
jos joku on tällaista toteuttanu, olisin kiinnostunu..
millanen akku weballe, koko, minkä tyyppinen? jotenki pitäis kytkeä et latautuis niinkuin auton akku ja weba ottais virtansa vain siitä ja mihin sen akun piilottais siististi( jos joku pieni geeliakku riittäis senhän mahtuis änkee pellin alle..)
Tällaisista tiedoista olisin kiitollinen! akkulaturi ja johtoviritykset ei oikeen kiinnosta kun se webaston idea olis toimii omana itsenäisenä lisä- ja esilämmittimenä:think tää on tietysti vaan mun mielipide...
kiittää etukäteen!
Comment