Announcement

Collapse
No announcement yet.

e39 530d alusta päivitystä

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • -jacko-
    BTCF Member
    • Sep 2006
    • 207
    • Tampere

e39 530d alusta päivitystä

veti sit tänään etuiskarit jäihin. niin pitäis uutta alustaa pistää alle vaikka piti kyllä vasta keväällä alustaa päivitellä mutta se tuliki nyt sitte
    oon sen päättäny että korkeussäädettävä pitää olla.
    ainuimpia fiksuja vaihtoehtoja taitaa olla KW variant sarjat.
    mikä sarja kannattaa ja mistä sai edullisimmin ? halvin variant 2 mitä taisin löytää oli 1189€ tällä hetkellä.
    Kokemuksia täällä kyseisistä sarjoista näissä vehkeissä ?
    E28 528i -82 m30b34
    E46 330CI
    Chevrolet K3500 6.5TD
  • -jacko-
    BTCF Member
    • Sep 2006
    • 207
    • Tampere

onko mitään muita merkkejä joita kannattaisi harkita ?
    Onko FK minkälainen ? sarja minkälainen. himottais vaan toi halpa hinta 829,- korkeussäädettävä http://kitupiikki.net/productdescription975.aspx

Koni olis kanssa komia sarja mutta kitupiikistä ei näkynyt saavan kuin E46 1059,-

kokemuksia täältä tilaamisesta http://www.stg-gmbh.com/tuning.html
    Last edited by -jacko-; 05-01-2009, 15:20.
    E28 528i -82 m30b34
    E46 330CI
    Chevrolet K3500 6.5TD

Comment

• _chris_
      Bimmer Fanatic
      • Aug 2003
      • 442
      • Nokia

Itellä E39 Touringin alla KW Variante 1. On tosi timmi ja mutkateillä ei hirveästi kallistele. Maantiellä muutenkin toimii tosi hyvin. Terävissä epätasaisuuksissa tahtoo lyödä vähän läpi, varsinkin näin talvisaikaan.

Itse harkitsin vaihtoa Variante 2:een, jotta saisi noihin teräviin kuoppiin tarvittaessa hiukan enemmän mukavuutta. Tosin yks kaveri ehti jo varoittamaan, että menee liian pehmeäksi, nyt on kuulemma hyvä. Tiedä häntä, toistaiseksi mennään tällä.

Edit: lisätään vielä että edellinen auto oli Jenkki-maasturi, joten ehkä sen lullan rinnalla tämä tuntuu alkuun kovalta
      Last edited by _chris_; 05-01-2009, 20:32.
      BMW E31 850 CSi -93, BMW E38 735i -96
      Ex: Land Rover D4 SDV6 HSE -12, VW Touareg Hybrid -10, Land Rover D4 3.0 TDV6 HSE -10, BMW E53 X5 3.0dA -04, BMW E39 530dAT -00, Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited -98, BMW E34 525i -91

Comment

• -jacko-
        BTCF Member
        • Sep 2006
        • 207
        • Tampere

tänään tarvii tilata jompikumpi kw1 tai kw2. varmaan tilaan tuolta stg tuning firmasta. kun siellä on vähän halvempi mitä muualta oon katsonu. mutta jos jollakulla on kokemuksia kyseisestä paikasta tilaamisesta niin saa huutaa kyllä.. että uskaltaako tuolta tilata mitään.
        todennnäköisesti kaadun ton kw2 puolelle. kun ei niin älyttömästi tarvitse maksaa enemmän kuin kw1.

on vaan mukavia tämmöset isommat ostokset näin yhtäkkiä kun oli suunnitteilla vasta kesällä panostaa. tulee tiukempi helmikuu kun kuvittelin
        menee moottoripyörän putkirahat sitte tähän näköjään
        eipä sitten tarvi pitkään aikaan taas tolppiin tarvi rahaa laittaa.
        jep, mutta tää o rokken rollia ja elämää !
        E28 528i -82 m30b34
        E46 330CI
        Chevrolet K3500 6.5TD

Comment

• m5 lemans
          Bimmer Rookie
          • Oct 2005
          • 190
          • espoo

Mulla oli entisessä B5 Audi S4:ssä Kw v2:set ja nykyisessä E39 M5:ssa KW v3:set. S4:sen alustaan en mielestäni koskaan saanut säädöt kohdalleen, kuin ei ollut kaikki säätömahikset. IMHO sanoisin siten että joko otat v1:set ja elät tehdässäädöillä tai sitten v3:set, ja voit sitten laittaa kaikki säädöt kohdilleen.

Comment

• EPDM
            Bimmer Enthusiast
            • Nov 2005
            • 4624
            • Lahti.

Originally posted by m5 lemans View Post
            Mulla oli entisessä B5 Audi S4:ssä Kw v2:set ja nykyisessä E39 M5:ssa KW v3:set. S4:sen alustaan en mielestäni koskaan saanut säädöt kohdalleen, kuin ei ollut kaikki säätömahikset. IMHO sanoisin siten että joko otat v1:set ja elät tehdässäädöillä tai sitten v3:set, ja voit sitten laittaa kaikki säädöt kohdilleen.
            Samoja kokemuksia. M5 touringin kanssa kw1 toimii mainiosti ( paljon parempi kun vakio edc systeemi), mutta s4 ja rs2 audeissa kun oli kw2, niin ei oikein toiminut hyvin.
            Viviendo en Lahiti
            BMW 2007 e91 335d pre lci Biturbo
            Bmw 2008 x3 e83 lci 3.0sd biturbo
            Vw Corrado vr6

Comment

• -jacko-
              BTCF Member
              • Sep 2006
              • 207
              • Tampere

no onhan tuo totta. tänään kaverikin joka ajaa sprinttiä niin kysyi että aionko säädellä useinkin jäykkyyttä/korkeutta, aionko käydä radalla tolla ynms. että luulen että vaikka tulis ne kw2 niin ei niitä tulis paljoo hipoiltua jäykkyyden kanssa. korkeus on tärkee saada kohdalleen.. kesällä ja talvella eri korkeuksilla kuitenkin mennään niinä aikoina kyllä sitä jäykemmäksi saa sitte muillakin konsteilla jos tulee tarvetta, ainakin tarpeeksi omaan käyttöön. eli tieliikenteeseen...

kyllä kw1 taitaa tulla . saa riittää mulle, työmatkakisa ajoihin
              Last edited by -jacko-; 06-01-2009, 16:38.
              E28 528i -82 m30b34
              E46 330CI
              Chevrolet K3500 6.5TD

Comment

• -jacko-
                BTCF Member
                • Sep 2006
                • 207
                • Tampere

no onhan tuo totta. tänään kaverikin joka ajaa sprinttiä niin kysyi että aionko säädellä useinkin jäykkyyttä/korkeutta, aionko käydä radalla tolla ynms. että luulen että vaikka tulis ne kw2 niin ei niitä tulis paljoo hipoiltua jäykkyyden kanssa. korkeus on tärkee saada kohdalleen.. kesällä ja talvella eri korkeuksilla kuitenkin mennään niinä aikoina kyllä sitä jäykemmäksi saa sitte muillakin konsteilla jos tulee tarvetta, ainakin tarpeeksi omaan käyttöön. eli tieliikenteeseen...

kyllä kw1 taitaa tulla. saa riittää mulle, työmatkakisa ajoihin
                E28 528i -82 m30b34
                E46 330CI
                Chevrolet K3500 6.5TD

Comment

Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡