Announcement

Collapse
No announcement yet.

E39 Touring takalasin + saranan vaihto

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • [hyde]
    Newbiemmer
    • Aug 2008
    • 7

E39 Touring takalasin + saranan vaihto

Oli joulukuun loppupuolta ja ajoin hidastetöyssyyn jonka seurauksena takalasi poksahti murusiksi kalvonvaraan ja koko takalasi runkoinen pomppasi auki ja ei mene kiinni. Lisäksi kokolasi runkoneen on oikealta laidalta noin 7mm korkeammalla, eli koko hoito vinossa. Löytyykö vastaavia kokemuksia vastaavasta tapauksesta, onko joku onnistunut itse korjaamaan, mitä joudutaan uusimaan?
    Last edited by [hyde]; 05-01-2009, 17:56. Reason: EDIT: ei muuten naurata marmoritiskin korjausarvio..
  • Matula
    Bimmer Enthusiast
    • Jul 2007
    • 1706

Originally posted by [hyde] View Post
    Oli joulukuun loppupuolta ja ajoin hidastetöyssyyn jonka seurauksena takalasi poksahti murusiksi kalvonvaraan ja koko takalasi runkoinen pomppasi auki ja ei mene kiinni. Lisäksi kokolasi runkoneen on oikealta laidalta noin 7mm korkeammalla, eli koko hoito vinossa. Löytyykö vastaavia kokemuksia vastaavasta tapauksesta, onko joku onnistunut itse korjaamaan, mitä joudutaan uusimaan?
    Jos tarvetta niin minulla on tuollainen uusi takalasin peltikehys myytävissä.

Comment

• rasvapeukalo
      Newbiemmer
      • Oct 2010
      • 22
      • Siuro, Nokia

Mulla kans posahti takalasi ajossa suoralla tiellä maantienopeudessa. Tais olla sillon pikkusen pakkasta. Hommasin purkaamolta uuden ja vaihdoin.
      528i Touring steptr. 1997 270tkm

Comment

Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎